CITAT (Biggan_ @ 22-03-2007, 23:56)

Jag faller för allehanda reklamjippo och har grejor som bara står till ingen nytta. För att inte tala om alla reafynd som hänger i garderoben

Frysen får man sortera ut och slänga sådant man köpt för att det var billigt och sedan bara har blivit liggande

Tänker varje gång att nu måste jag bättra mej, men icke!

....och snål är jag inte heller, varken mot mej själv eller mina vänner!
Samla ihop allt det där onödiga och ta kort, sen ut med det på budera.se eller tradera.com Jag lovar att du kommer bli av med det och få in pengar! Fasen, allt går att sälja!!! Helt otroligt! Jag har blivit av med massor av sånt som man inte ens tror man kan ge bort till nån bättre behövande!!! Det är alltid nån som letar efter nåt man har!!!
Jag vet inte hur många tusen jag dragit in genom att använda mig av aukionssajterna, man kan se hur mkt man sålt på tradera tex sista 2 månaderna och det är rätt mkt även om jag inte vet vart pengarna tagit vägen åt
för jag kan bara inte spara....
Jag är som värsta sållet med pengar och går på det mesta!

CITAT (Kathy @ 23-03-2007, 10:18)

Gillan: Var det inte din man som sparade spik han dragit ur brädor för att de kunde komma till användning?
Lite sådär är nog jag trots allt.. Såna där folieformar man har när man bakar är ju inte så himla billiga som pappersformar och när vi ätit av dom kakorna hemma så har jag liksom sparat dom och så sagt till dotern(som var runt 5-6 år)att ta upp kakan försiktigt så jag kan diska av dom sen!
Så det blev förbaskat pinsamt sådär på ett kalas när hon verkligen vrålar att
NEJ, inte knyckla ihop dom, mamma ska diska dom för dom är så dyyyyra!!!!Jag har aldrig sparat på dom fler gånger utan bakar väl just den kakan mer sällan!