Ja, tänk vad märkligt det är med mångas inställning till homosexuella! Min allra bästa vän i livet (förutom min hund) är bög och han kom ut för ca tre år sen, efter att ha levt ett heterosexuellt liv fram till dess - fast jag har alltid vetat, har kännt det, så jag blev glad när han berättade för mig. Vi har alltså pratat mycket om det han och jag.
En gång när vi diskuterade folks inställning kom jag på att det är ju oerhört märkligt att bara för att man är homosexuell så ska ens sexuella läggning på nåt sätt presenteras när man träffar nya människor. Konstigt! När jag träffar nya människor säger ju inte jag "hej, jag heter Lotta, och jag är heterosexuell!" Varför ska man "vara tvungen" att göra det när man är homosexuell? Det fattar inte jag. Det är väl privat? Jaja, detta om detta. Det var bara ett litet inlägg efter att ha läst tråden.

Heja, Linus! Och stort grattis på din egen
Sannhetsdag!

Det är viktigt att stå upp för sig själv och att vara sann mot sig själv! Annars blir man aldrig lycklig.
Jag är ju en av dina nya vänner och skickar massor med styrkekramar till dig! (Fast du kanske inte behöver dem längre?...i och för sig kan man väl aldrig få nog av kramar, eller hur?)
Redigerat av lottapotta: 08-04-2007, 10:56