Jo Jag slet och slet till halvtvå inatt. Är nästan flintskallig
Den lösningen som säljaren hade fungerade inte för, han menade att man skulle lägga alla bannade i en lista och alla andra i en lista och så välja dessa som tillåtna.
Men vem som helst som inte står i telefonboken blir ju också spärrad då. Det funkar ju inte.
SÅ kom jag på att man kan lägga individuell ringsignal. Tänkte ta en tyst en så man inte hör dom bannade när de ringer. Men varenda ringsignal är så skrällig.
Så lösningen blev att spela in ett ljud själv dvs tystnad coh spara som en ringsignal. En bannad person läggs i telefonboken och programeras med min tysta signal. Så nu kan de ringa tills de blir blå
Stressad som jag vet inte vad idag, har inte fått mina bäcker ännu och jag ska på kurs i morgon i Stockholm.
Så vis av skadan på förra årets nästan hjärtinfartsdrivande resa så åkte jag och köpte mig en GPS till bilen också. Ni vet bondkaniner i stan, känns rätt skönt att ha med sig någon som säger håll till vänster, sväng till vänster nu........
Vem vet jag kanske hittar ut ur Stockholm också rätt väg så jag slipper åka över uppsala eller Strängnäs för att jag inte hittar rätt E-väg eller åker den åt fel håll. VIsst bondkaniner i stan