Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
ja för att jag inte ska missa det imorgon så......tack detsamma och ett riktigt gott nytt år till er alla
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 4 878
Medlem nr: 9 054
CITAT (aq42 @ 30-12-2007, 16:23)
Åh jag bara skojade.
Ett särskilt Gott och Snigelfritt år tillönskas Lilla Birka från den skojfriske Snigelen.
det var snällt! Jag hoppas att det inte blir snigelfritt här i vårt forum bara! Annars har jag ,peppar, peppar, inte haft problem med sniglar i min trädgård. Jag har faktiskt inte sett en enda spansk skogssnigel här. (Ännu)
--------------------
Den som väntar på att ta nästa steg, kan bli stående på ett ben resten av livet.
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
lika bra att säga det nu, fall om jag inte hinner in i morgon gott nytt år på er alla och ett fint odlaår önskar jag er
CITAT (Lilla Birka @ 30-12-2007, 22:42)
det var snällt! Jag hoppas att det inte blir snigelfritt här i vårt forum bara! Annars har jag ,peppar, peppar, inte haft problem med sniglar i min trädgård. Jag har faktiskt inte sett en enda spansk skogssnigel här. (Ännu)
du kan få ett par av mej på posten om du vill
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2