Medlem
Antal inlägg: 8 260
Medlem nr: 6 231
Jag är glad för att jag får springa idag och jag är glad för att jag alls kan springa. Det har inte alltid varit ett alternativ, inte när jag var som tyngst för då hade knäna blivit till mos.
--------------------
"Start by doing the necessary, then the possible and suddenly you are doing the impossible." - St. Francis of Assisi
Medlem
Antal inlägg: 62
Medlem nr: 13 199
Jag är glad att jag inte längre tycks ha någon feber så jag kanske kan bli frisk till mina tentor nästa vecka och att min älskade kom hem om några timmar och tar hand om mig
Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14
Jag är glad idag för att jag råkade snubbla över en så skön låt på Youtube. Jättehärlig att gala med i om man som jag är ensam hemma på dagarna... Länk till musikvideon
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
CITAT (Betty @ 08-01-2008, 15:30)
Jag är glad idag för att jag råkade snubbla över en så skön låt på Youtube. Jättehärlig att gala med i om man som jag är ensam hemma på dagarna... Länk till musikvideon
Skön låt Betty!
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
Antal inlägg: 2 404
Medlem nr: 11 016
Jag är glad att min bästa vän har satt in min nya bilstereo och hötalare.......medans han roade sig med det så fikade och pratade jag med hans fru inne i värmen.....De är sååååå trevliga Så då blir det två saker att vara glad över ....att jag har så bra vänner och att bilstereon är på plats
--------------------
"Förolämpningar är argument som används av folk som har fel." Rousseau
Medlem
Antal inlägg: 14 536
Medlem nr: 14
Ääääntligen! Har varit utan bredbandsuppkoppling, "nåt tekniskt fel", hela dan och ända till för en stund sen. Inser hur beroende jag är av internet...