Det skulle vara bra om vi snabbt kan få in så många beställningar som möjligt så vi kan uppskatta hur många vi ska beställa av varje storlek.
Jag hoppas kunna skicka iväg en beställning till tryckeriet i nästa vecka och sedan tar det 2-3 veckor innan vi får dem och kan skicka ut dem till alla som beställt.
Medlem
Antal inlägg: 3 767
Medlem nr: 5 714
Som vanligt kunde jag inte bestämma mig så det blev två vita och en grön = 3 stycken
/Anki
--------------------
Rosor är alltid rosor om än i spruckna krus Zon 4-5 Stolt odlare av Blå bergvallmo! ;) "Vem har sagt att man måste äta hemma i sitt kök?"/Lady Hamilton
Medlem
Antal inlägg: 154
Medlem nr: 6
Tyvärr har jag fått motstridiga svar från företaget som säljer tröjorna och dammodellen verkar inte finnas i just den gröna färgen utan bara limegrön. Därför har jag tagit bort den modellen från beställningssidan. Jag har kontaktat företaget och väntar på svar. Om vi inte kan få den i buteljgrönt får vi antingen ta in den limegröna modellen eller bara ha en vit dammodell.
Jag kontaktar er som beställt grön dammodell när jag vet mer.
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
då avvaktar jag med min beställning tills vi vet vad det finns i dam modell för jag tänkte ta en vit rak och en grön dam....så jag väntar
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
Antal inlägg: 598
Medlem nr: 3 031
Jag har åxå beställt. En vit dammodell och en rak buteljgrön. Och så skrev jag till på kommentarerna att jag ville ha en limegrön dammodell också om det blir något sånt tillval...
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
Hmm, jag hade också beställt grön i både dam och rak modell. Nu blev jag lite osäker om det inte hellre får bli vit som dammodell än lime. Det tål att tänkas på ett tag
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!