Medlem
Antal inlägg: 4 213
Medlem nr: 9 061
Det är så härligt nu när man är ute och kör, alla dessa rosa och vita blommor. Jag tittar (glor) på dom och så kommer det ett litet löjligt leende på läpparna för det är så vackert.
Medlem
Antal inlägg: 653
Medlem nr: 14 393
Ser att det är en Pentax iaf...har en Canon, så de "färdiga" programmen är ju inte riktigt samma....men jag fick lite ut av det iaf, tack...
Du ska ha riktig beröm för bilden, den är ju skitbra. Jag är inte något proffs heller men jag försöker att lära mig! Det är ju så roligt när man riktigt "får till det"
Medlem
Antal inlägg: 1 550
Medlem nr: 4 889
Dethär är väl motsatsen till träd, pyttelilla Viola labradorica. Den brukar blomma så snabbt och förstulet så jag bara hittar fröhusen och inte hinner njuta av den gentianablå färgen. Men nu blev den upptäckt i tid! Är fortfarande inte säker på hur jag ska få bilden tillräckligt liten...
Medlem
Antal inlägg: 3 056
Medlem nr: 2 460
Hos mig blommar äppleträna och plommonet så fint nu. Dessutom ett stort vildäppleträd alldeles intill garaget. Dessutom har min 45 meter långa syrenhäck kommit igång.På väg till jobbet Tävlar häggarna om vilket som blommar bäst. Våren är den bästa tiden på året! Christer.
--------------------
Varför inte kika in på min blogg? dronten1.tradgardsblogg.se
Medlem
Antal inlägg: 1 762
Medlem nr: 6 663
Nästan alla syrenerna blommar här nu. Bilden är tagen från balkongen utanför mitt sovrum. Visst är det kul med ny kamera Ralf? fina bilder vill också ha en ny kamera men alla mina pengar går till trädgården just nu o dammbygget...
Medlem
Antal inlägg: 590
Medlem nr: 8 879
CITAT (DragonLady @ 15-05-2008, 20:08)
Nästan alla syrenerna blommar här nu. Bilden är tagen från balkongen utanför mitt sovrum. Visst är det kul med ny kamera Ralf? fina bilder vill också ha en ny kamera men alla mina pengar går till trädgården just nu o dammbygget...
Snyggt med liljorna, vad är det för liljor du har under Syrénen?