Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

Skriv svarNytt inlägg
          > Vad heter mina Pelargoner?, Fick levererat fel Pelargoner av Odla.nu
          December
          Inlägg 15-08-2008, 16:15
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2
          Medlem nr: 18 312

Hej!

Jag är ny på forumet och tycker att det här är en väldans trevlig idé. Många informativa och bra inlägg.

Jag börjar mitt första inlägg med en fråga. Jag beställde Pelargonsticklingar utav Odla.nu som jag bukar göra, men den här gången var hälften av sticklingarna inte det som jag hade beställt. Det stod rätt på förpackningarna men när de började blomma så såg jag att det inte stod rätt till. Tomcat hängpelargon som jag tycker är en mycket vacker mörk pelargon som jag har beställt tidigare slog ut sina knoppar så var den vit confused.gif . Jag beställde även några Blue Wonder och när deras knoppar slog ut så var de starkt rosa g.gif

Det jag undrar nu är om det finns någon där ute som kan hjälpa mig med vad de pelargoner jag fick heter. Jag bifogar mina egna bilder och hoppas att någon kan hjälpa mig.

Mvh
          December
          Bifogade fil(er)
          Bifogad fil  Bild_001_800x599bpt.jpg ( 97.73k ) Antal nedladdningar: 27
          Bifogad fil  Bild_002.jpg ( 113.27k ) Antal nedladdningar: 34
          Bifogad fil  Bild_004_800x599bpt.jpg ( 100.25k ) Antal nedladdningar: 32
          Bifogad fil  Bild_003_800x599bpt.jpg ( 102.07k ) Antal nedladdningar: 24

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 01-08-2025, 21:34

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon