Medlem
Antal inlägg: 155
Medlem nr: 9 887
Hej igen kära trädgårdsvänner! Den 27:e april skrev jag om att jag och min sambo skulle få överta min mosters kolonistuga. Det har varit av och till i beslutsprocessen i den frågan och advokat och högre instans varit inblandade. Nu kan vi med glädje meddela att det för en vecka sedan blev klart att vi får överta den. Det ska bli så roligt att börja odla i större skala än balkongen. Vill ni se bilder så kan jag göra en följetong på tomtens utveckling.
Medlem
Antal inlägg: 3 767
Medlem nr: 5 714
Jag har följd dramat på AoT i det tysta.......Grattis från mig också
/Anki
--------------------
Rosor är alltid rosor om än i spruckna krus Zon 4-5 Stolt odlare av Blå bergvallmo! ;) "Vem har sagt att man måste äta hemma i sitt kök?"/Lady Hamilton
Medlem
Antal inlägg: 10 733
Medlem nr: 2 529
Grattis!! Oj vad kul ni kommer få det. Jag har faktiskt undrat vad ni hade för er med lotten, är ju lottare själv Visa absolut bilder, jag skulle bli jätteglad.
Medlem
Antal inlägg: 56
Medlem nr: 13 141
Ett jättestort grattis! från mej med och välkomna som kolonister. Ett härligt liv har ni nu framför er. Jag har själv en kolonilott sedan våren 2000 och trivs alldeles ypperligt med livet på min lott.
Jag ser fram emot att få se bilder (före- och efterbilder) och även få ta del av hur ni tänker och planerar.
Medlem
Antal inlägg: 3 056
Medlem nr: 2 460
Grattis, grattis! Jag har allt undrat hur det gått för er. Tråkigt bara att det skulle behöva gå så långt för att ni skulle få ta över den. Naturligtvis vill vi se bilder framöver! Christer.
--------------------
Varför inte kika in på min blogg? dronten1.tradgardsblogg.se