Tja det är väl samma som jag inte lyckades genomföra förra året. Gå ner i vikt. Men nu MÅSTE jag för jag har fått reda på att mitt onda knä är artros, och då är det inte nyttigt med extrakilon. Och ska vi klättra i pyramider i Mexico nästa jul, så behöver man ha mindre bagage att släpa på! I övrigt inga löften...
Medlem
Antal inlägg: 3 562
Medlem nr: 11 124
Det var många år se´n jag gav några nyårslöften - men i år tror jag faktiskt att jag ska avge ett - att ge mina två undulater en utomhusvoljär Det bara måste bli av!
Medlem
Antal inlägg: 10 192
Medlem nr: 10 539
Jag har aldrig avlagt ngt nyårslöfte men nu ska jag faktiskt göta det. 'Jag ska gå ner några kilo, 10 kanske. Jag ska röra mer på mig . Ja det ska jag.
Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012
CITAT (herkules @ 01-01-2009, 17:57)
jag gav mig själv ett nyårslöfte - det första! jag ska bli STARK, alltså muskelstark. eftersom jag inte äter min spenat så är det S.A.T.S. som gäller.
Jag har ungefär samma löfte som Herkules. Sedan jag började jobba den 1:a september har jag varit på gymet 0 gånger och den muskelmassa jag hade innan har säkert delvis omvandlats till fett och resulterat i 4 kg viktuppgång, inte för att de kilona spelar nån som helst roll men jag vill ju vara STARK och spänstig!