Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

Skriv svarNytt inlägg
          > Fräck marknadsföring
          Åsa, mälardalen ...
          Inlägg 08-03-2009, 15:49
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 18 595
          Medlem nr: 31

Var precis nere och handlade på ICA och tittade då lite extra efter I Love eco produkter eftersom det är 10% rabatt, blev dock lite sur då jag ser att i samband med denna drive har de höjt priset på de krossade tomaterna (I Love eko). Jag brukar köpa just de krossade tomaterna och vet att de kostar 8.90 i vanliga fall idag kostar de 12.90, vet inte om de gjort samma sak med en del av de andra produkterna i serien också, isåfall är det lite fräckt, för då är ju de där 10% inte värt ett dugg tycker jag.

--------------------
          Mvh Åsa

Människor kan diskutera, men naturen agerar. (Voltaire)

Citera
          Alba
          Inlägg 08-03-2009, 18:21
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 11 250
          Medlem nr: 8 513

Jag undrar hur många gånger vi bli lurade.....man sänker en vara och höjer en annan.
          Är man inte prismedveten (som jag inte är) blir man säkert lurad många gånger.
          När affären kör med lockpriser så är det ju annat som åker med i min korg som kanske inte var planerat.
          I slutänden är vi förlorare.

Citera
          Lilla Birka
          Inlägg 08-03-2009, 18:48
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 4 878
          Medlem nr: 9 054

CITAT (Åsa, mälardalen zon 2 @ 08-03-2009, 15:49) *
          Var precis nere och handlade på ICA och tittade då lite extra efter I Love eco produkter eftersom det är 10% rabatt, blev dock lite sur då jag ser att i samband med denna drive har de höjt priset på de krossade tomaterna (I Love eko). Jag brukar köpa just de krossade tomaterna och vet att de kostar 8.90 i vanliga fall idag kostar de 12.90, vet inte om de gjort samma sak med en del av de andra produkterna i serien också, isåfall är det lite fräckt, för då är ju de där 10% inte värt ett dugg tycker jag.

Gå in på www.ica.se och klaga. Visa att du är upprörd och tycker att det är fräckt! Om många klagar så att de ser att kunderna inte är så lättlurade kanske de tänker sig för en annan gång. Det här är ju verkligen dålig reklam för ICA!

--------------------
          Den som väntar på att ta nästa steg, kan bli stående på ett ben resten av livet.

Citera
          KURT
          Inlägg 09-03-2009, 06:52
          Länk hit: #4

Medlem
          Antal inlägg: 10 440
          Medlem nr: 34

Den svenska kronan har ju också fallit mycket den senaste tiden, så många importerade matvaror blir dyrare pga det.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 07-08-2025, 18:10

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon