Medlem
Antal inlägg: 9 435
Medlem nr: 3 363
MICROWORD CORPORATIONS: CUSTOMER SERVICE: MADRID - ESPANA . REFERENCE NUMBER: MSFT-008-X54-BX BATCH NUMBER: MSFT-2008- GM-001 YOUR MSFT WORD RESOURCE LINK: www.microword.com OFFICIAL WINNING NOTIFICATION. We are pleased to inform you of the released results of Sweepstakes Promotion organized by Microword Corporations, in conjunction with the foundation for the promotion of software products, held on 1st March 2009, in Madrid, Spain. Your email address won a cash award of Four hundred and eighty eight thousand six hundred and twenty euros (488,620.00 Euros) Contact Our Foreign Transfer Manager for claims. Mr. Fernando Sanchez Email:info.fernandosz@gmail.com Congratulations!! Sincerely, Denim DYZER. Promotions Manager. Msft Word Resource Madrid.
Ja skall man skratta eller gråta?Alla skräp mail jag får spärrar jag avsändaren till men de fortsätter ändå att komma men med nya avsändare
--------------------
Bor och Odlar i zon4-5 ...tips hur man sår penseér finns i mitt album..... Penseé album
Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
hm grattis!!! eller nä...usch håller dom där fortfarande igång, det är några år sedan vi fick vårat första....
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"