Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

Skriv svarNytt inlägg
          > Jag fynda idag..., Små plastväxthus- halva priset...betalde bara 99:-
          blomkronan
          Inlägg 09-04-2009, 21:52
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem nr: 17 820

Jag måste tipsa er... dom har på Jula just nu Plastväxthusen för halva priset.
          Jag åkte dit för att köpa två... fick med mig 4 st hem yahoo.gif för samma pris som 2 st tummenupp.gif

Dom ska jag ha nu på vår och försommaren till att avhärda mina plantor i.
          I sommar blir det nog perfekt att ha som hyllor i växthuset, bara ta av plasten biggrin.gif
          Se här vilka växthus jag menar
          Edit: Länken gick visst till deras startsida skriv "växthus" i sökrutan så kommer ni rätt.
          Priset skull gälla fram till 12:e april bara...

Redigerat av blomkronan: 09-04-2009, 21:54

Citera
          Sussie F-Flower
          Inlägg 09-04-2009, 22:24
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 3 217
          Medlem nr: 14 814

Men, va kul!!!!!!!!! Grattis!!! kram2.gif
          Alltid kul när man kan göra lite fynd inom de områden där man bara "måste ha"........ naughty.gif

Citera
          blomkronan
          Inlägg 10-04-2009, 10:30
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 3 467
          Medlem nr: 17 820

Puttar upp tråden så ingen missar...
          jag vet att vi var några stycken som prata om att skaffa såna i en annan tråd.

Jag titta på det nya trädgårdsprogramet i går med Tina, hon satte i sina nysåda frön i ett sånt växthus.
          tummenupp.gif en och annan låda med fröer kommer få står i mina... tex solroser, luktäter som det är dax att så nu smile.gif

CITAT
          Men, va kul!!!!!!!!! Grattis!!!
          Alltid kul när man kan göra lite fynd inom de områden där man bara "måste ha"........

Jag hade sån tur... jag var på blomsterlandet och skulle använda mitt pressentkort. Jag köpte bara två pelagonier och skulle få tillgodokvitto på resten, men kassören gjorde något fel när hon tryckte på kassa så det fick bli i kontanter...biggrin.gif jag åkte direkt till Jula för jag visste att plastväxthusen hade kommit in nu...(för 199:- st)

Nu är det ju långledigt i påskhelgen yahoo.gif och fint väder ska det vara bravo.gif
          ......Nu sticker jag ut i trädgården igen...

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 27-07-2025, 03:29

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon