Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

Skriv svarNytt inlägg
          > Bakker = Båg, Allt för många blir blåsta...
          vihemma
          Inlägg 11-10-2003, 09:56
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 176
          Medlem nr: 1 937

Hej

Min morsa och jag gjorde en samlad beställning av flera olika perenner och lökar.
          Problemet var bara att det kom inga varor efter dom avtalade veckorna utan efter tre! huh.gif påstötningar och nästan 4månader efter beställningen så kom vårat efterlängtade paket.
          Då platerade vi våra "Perenner" och lökar (som för övrigt såg ut som om dom varit med om ett halvt krig).
          Perennerna så fina ut och lökarna i jorden tänkte vi att allt var frid och fröjd.
          Följande vår så väntade vi och väntade ännu mer och inget absolut inget kom upp till ytan, varken "Perennerna" eller lökarna.
          Vi ringde och talade med Bakker och dom hävdade att "om vi inte följt planteringsanvisningarna utan gjort fel på den punkten".
          Då krävde vi att få någon kompensation eftersom vi gjort helt enligt anvisningar med rätt jord m.m.
          "Tyvärr så kan vi ju inte kontrollera att ni gjort rätt och kan därmed inte ersätta er för det ni planterat". blink.gif
          Då svarade vi och sa att skall det vara på det sättet så kan ni behålla era varor. mad.gif

Det enda rätta är om flera personer skulle skriva till Sverker så skulle han kasta dom i tunnan och det skulle vara rätt åt dom. sleep.gif

--------------------
          »Få är de som ser med sina egna ögon och känner med sitt eget hjärta.«
          Albert Einstein

Citera
          Lulle
          Inlägg 11-10-2003, 10:02
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 73
          Medlem nr: 1 181

Jag har haft problem med dom ett tag.
          L's mina andra inl'gg jag gjort idag ang[ende BAKKER.

mad.gif

Susan

Citera
          Åsa, mälardalen ...
          Inlägg 11-10-2003, 15:34
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 18 595
          Medlem nr: 31

Har inte Sverker redan kastat dem i tunnan? Har för mig att de var med i Plus för flera år sedan, men det kanske är dags att slänga dem i tunnan igen så att fler blir varnade för denna oseriösa firma.

--------------------
          Mvh Åsa

Människor kan diskutera, men naturen agerar. (Voltaire)

Citera
          Posse
          Inlägg 11-10-2003, 16:45
          Länk hit: #4

Medlem
          Antal inlägg: 2 137
          Medlem nr: 432

CITAT (vihemma @ 11-10-2003, 10:56)
          Det enda rätta är om flera personer skulle skriva till Sverker så skulle han kasta dom i tunnan och det skulle vara rätt åt dom.  -_-

Kanske något även för Svarta Listan unsure.gif

Citera
          renate
          Inlägg 11-10-2003, 17:12
          Länk hit: #5

Medlem
          Antal inlägg: 5 656
          Medlem nr: 834

mad.gif Bakker har åkt i tunnan en gång ,men det räcker kanske inte?Jag köpte för några år en Änglatrompetstickling och en Bergbambu,det var iofs.inget fel på plantona,bara det:det var pyttesmå för ganskar dyra pengar.De tog sig,bambun är stor nu och änglatrompeten gav jag bort,jag har tröttnat på dem.Jag tror jag fick en mini stereo på köpet,vad skall jag med den?har inte ens packad upp den,den går på batteri ;bara krimskrams.Det är bättre att sälja bra växter än en massa "gåvor"som ingen vill ha.Nä,det finns bättre postorder firmor än Bakker. sad.gif

Renate

--------------------
          MVH Renate zon 4

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 25-07-2025, 01:17

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon