Hej
Min morsa och jag gjorde en samlad beställning av flera olika perenner och lökar.
Problemet var bara att det kom inga varor efter dom avtalade veckorna utan efter tre!

påstötningar och nästan 4månader efter beställningen så kom vårat efterlängtade paket.
Då platerade vi våra "Perenner" och lökar (som för övrigt såg ut som om dom varit med om ett halvt krig).
Perennerna så fina ut och lökarna i jorden tänkte vi att allt var frid och fröjd.
Följande vår så väntade vi och väntade ännu mer och inget absolut inget kom upp till ytan, varken "Perennerna" eller lökarna.
Vi ringde och talade med Bakker och dom hävdade att "om vi inte följt planteringsanvisningarna utan gjort fel på den punkten".
Då krävde vi att få någon kompensation eftersom vi gjort helt enligt anvisningar med rätt jord m.m.
"Tyvärr så kan vi ju inte kontrollera att ni gjort rätt och kan därmed inte ersätta er för det ni planterat".
Då svarade vi och sa att skall det vara på det sättet så kan ni behålla era varor.
Det enda rätta är om flera personer skulle skriva till
Sverker så skulle han kasta dom i tunnan och det skulle vara rätt åt dom.