Medlem
Antal inlägg: 128
Medlem nr: 27 489
Tack för tipset! Den kanske kan vara det man söker =) Jag har Allt om Trädgård, men jag är lite missnöjd med den. Tycker inte att den följer året riktigt så bra som man skulle önska. Det är tyvärr inte så att man längtar tills nästa nummer kommer ut. Som det ska vara med en bra tidning. Vilken tidning har ni för trädgården? jag skulle vilja få fler tips, gärna någon tidning som har lite med grönsaksland inspiration.
Medlem
Antal inlägg: 3 454
Medlem nr: 7 932
Jag har som sagt Odlaren, mycket informativ. Dessutom Hemträdgården, likaså jättebra och mycket information. Båda är ganska reklambefriade. De följer kanske inte året precis men jag använder dem ofta som uppslagstidningar och man kan läsa dem när som helst eftersom man får så mycket fakta. Allt om Trädgård ger inte den informationen som jag vill ha även om den har ett fint utförande och man blir inspirerad av alla vackra bilder.
--------------------
Eva
En som inte gör dumheter som ung, gör det som gammal!
Jag håller med om att Natur & Trädgård är jättebra! Det är den enda trädgårdstidskrift jag prenumererar på "frivilligt" så att säga. Sedan läser jag Trädgårdsamatören och Hemträdgården eftersom jag är med i föreningarna som ger ut dem.
Medlem
Antal inlägg: 848
Medlem nr: 23 137
Den bästa trädgårdstidningen jag läst, massor med bra artiklar som tom icke trädgårdsintresserade kan läsa. Helt utan annonser och den är rätt tjock. Kanontidning!!
--------------------
Välkommen in på min hemsida www.Crazy4Flowers.se Börjar äntligen ljusna, men vad kallt det vart... // SusieQ zon 4
Medlem
Antal inlägg: 1 785
Medlem nr: 9 395
Jag har fått gratisex i detta erbjudande. Det är verkligen en bra tidning. Om jag kommer att prenumererar är en sak. Vi har många tidskrifter, mannen och jag, allt efter intresse. Man måste ju hinna med intressena också.