Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

Skriv svarNytt inlägg
          > fågelungar och vett och etikett
          Tottes matte
          Inlägg 21-05-2010, 12:14
          Länk hit: #1

Gäster

Hej fågelvänner på nätet! bravo.gif
          Tack alla ni som har peppat på mig ang. de välmenta råd. Det stämmer att personen gick inte in och kommentera det jag hade skrivit utan att börja kommentera mig. -cry-.gif hade varit tacksam att hon hade tagit kontakt när jag skrev att jag är ny på nätet och vet inte än alla finesserna som ni som har varit med längre tid. Nu är det inte länge läge kasta vett och etikett mailadress till mig, för jag läser den inte.
          Att man klantar sig, hör till det mänskliga, men många har svårt för det lilla ordet ... förlåt.... rtfm.gif
          jag tänker inte göra detta till en långbänk, det är inte värt och forumet handlar ju inte om detta utan vi är på smådjurens sida och delar erfarenheter och glädje med dessa små underverk som förgyller vår dag.

Totte har duschat nu på morgonen och det gillar han, men jag tar inte ut honom för det för att undvika att vi båda blir plöta. Han gillar att spexa och skvätta vatten omkring sig. stackars husse är i farozonen när han tittar på TV nära buren. Vilket liv det blir! a0a.gif fr. Tottes matte.

Citera
          skogstroll
          Inlägg 21-05-2010, 12:21
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem nr: 9 409

CITAT (Tottes matte @ 21-05-2010, 13:14) *
          Hej fågelvänner på nätet! bravo.gif
          Tack alla ni som har peppat på mig ang. de välmenta råd. Det stämmer att personen gick inte in och kommentera det jag hade skrivit utan att börja kommentera mig. -cry-.gif hade varit tacksam att hon hade tagit kontakt när jag skrev att jag är ny på nätet och vet inte än alla finesserna som ni som har varit med längre tid. Nu är det inte länge läge kasta vett och etikett mailadress till mig, för jag läser den inte.
          Att man klantar sig, hör till det mänskliga, men många har svårt för det lilla ordet ... förlåt.... rtfm.gif

confused.gif fortsätt gärna skriv i tidigare tråd (eller nästa gång iaf), det är svårt att hänga med i svängarna med en ny tråd för samma sak smile.gif

--------------------
          Zon 1
          Simrishamn

Citera
          Tottes matte
          Inlägg 21-05-2010, 12:26
          Länk hit: #3

Gäster

CITAT (skogstroll @ 21-05-2010, 13:21) *
          confused.gif fortsätt gärna skriv i tidigare tråd (eller nästa gång iaf), det är svårt att hänga med i svängarna med en ny tråd för samma sak smile.gif

Hej, skogstroll,

OK, gör mitt bästa och det verkar som det börjar lossna! thanks.gif fr. Tottes matte

Citera
          skogstroll
          Inlägg 21-05-2010, 12:27
          Länk hit: #4

Medlem
          Antal inlägg: 8 486
          Medlem nr: 9 409

det är lugnt, är så olika på olika forum. kan vara svårt ibland att hitta tillbaka till sina gamla inlägg så då kör man en rövare giggle.gif

--------------------
          Zon 1
          Simrishamn

Citera
          Tottes matte
          Inlägg 29-05-2010, 11:19
          Länk hit: #5

Gäster

CITAT (skogstroll @ 21-05-2010, 13:27) *
          det är lugnt, är så olika på olika forum. kan vara svårt ibland att hitta tillbaka till sina gamla inlägg så då kör man en rövare giggle.gif

Helt rätt, skogstroll, när man är nybörjare kan det slinta fel ibland innan man kommer på hur andra gör.. confused.gif fr Tottes matte

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 22-07-2025, 12:04

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon