CITAT (Lina och Olav @ 24-09-2010, 07:39)

Kuvertet kom igår. Oj vad mycket att välja på. (Jag har bara fem egna paket så det får väljas ut noggrannt). Tyvärr hade någon av zippåsarna läckt så det var en del mycket små lösa fröer som smitit ut i kuvertet. Jag kunde inte lista ut var dom kom ifrån (det fanns ett par möjliga kandidater), så dom fick åka ut. Jag ska googla idag på det som jag inte vet vad det är och välja ut vad jag vill ha och sedan skickar jag iväg det igen.
Hej!
Jag har precis kommit hem från en jobbresa.
Jag blir lite bekymrad. Zip-påsarna är jättebra när man ska skicka fröer, men de är lite luriga att stänga igen ordentligt.
Fanns det fortfarande minst 20 olika fröpåsar, med ett godtagbart antal namnade fröer att välja bland för dig? Isf är allt gott och väl.
Fanns det inte det; snälla PM:a mig innan du skickar kuvertet vidare, så får vi försöka att hitta en lösning

.
Hoppas att du iaf får en trevlig kväll med ditt googlande, själv tycker jag att det är nästan lika roligt att googla på okända fröer, som att titta på frösådder som förhoppningsvis gror (om inte i år, så kanske nästa år...) men jag är väl lite konstig
Och till alla er som blir stressade av att frökedjan redan är igång: vi skickar ju kuvertet minst 2 gånger! De fröer ni inte har hunnit plocka nu, kan ni ju byta bort i nästa sväng