Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hjälptråd för oss som fastnat i fröträsket
          Sparta
          Inlägg 13-03-2011, 11:06
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 10
          Medlem nr: 28 935

Tjena, förra våren satte jag några frön i köksfönstret, bla timjan, persilja och basilika. I år blev det 20 krukor med diverse örter redan i slutet på januari under ett lysrör, hälften av dom är nu omplanterade och köksfönstret är snart fullt. Dessutom har jag planerat att fröså diverse grönsaker så som squash och grönkål. För att inte tala om de ca tio småplantorna basilika och sallat mm som ska planteras om så fort jag köpt fler krukor.

Så jag startade denna tråd för att få stöd och stötta andra på vägen ner i fröträsket, för jag antar att det inte finns nån väg upp.

Citera

Nytt inlägg
          Svar (1 - 1)
          Najsan
          Inlägg 13-03-2011, 11:12
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 173
          Medlem nr: 21 512

Helt rätt, det finns ingen väg upp, det enda vi kan göra är att stötta varandra, förslagsvis med bambupinnar och något mjukt snöre så inte barken skavs. kram2.gif

Det borde däremot startas krisgrupper för våra respektive som inte ännu smittas och som ser oss gå i fördärvet. Vi drabbade ser ju inte själva problemet och tycker heller inte oftast att det är ett problem.

Tror bestämt att det fanns en tråd om denna åkomma för något tag sedan, där diagnos kunde ställas på ett flertal personer i forumet. Säkert finns det någon som kommer ihåg...

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 24-07-2025, 02:03

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon