Medlem
Antal inlägg: 21 879
Medlem nr: 559
Livet kom emellan..och jag kunde inte delta, era frö var verkligen ett sätt att komma tillbaka för mej¨TACK alla!!!jag hoppas kunna bidra nästa år Kram k
Medlem
Antal inlägg: 8 521
Medlem nr: 20 608
Kerstin, jag hoppas verkligen att allt snart blir till det bättre och om våra små frökuvert hjälper till så sänder vi dig mer än gärna ännu fler än så
Jag hoppas att detta blir en underbar vår med alla små groende fröer och allt vad det innebär! Och så klart så kommer denna helt underbara vår att följas av en perfekt sommar - så som vi alla vill ha den!
Medlem
Antal inlägg: 21 879
Medlem nr: 559
JA:) jag skriver inte så mkt i trådarna men har sått alla frö jag fått och många gror redan.. Jag har hållit mej lite pga att jag var bortrest v före påsk. Nu ska jag bara jobba maj o en v i juni sen ska jag renovera min trädgård med era växter TACK!!
Medlem
Antal inlägg: 2 212
Medlem nr: 16 777
Så då får du lite bus och bonus också då från mig snart, jag trodde du var frånsagt dig men får fröer dig att må bättre så givetvis skall du ha...massor
Medlem
Antal inlägg: 2 099
Medlem nr: 13 936
Busfröna med allt vad det innebär ska ju vara roligt och inte bli en börda. Då är det ju riktigt bra om de frön vi skickat till dig kan få det att kännas lite bättre. En stor styrkekram till dig Kerstin! Och hoppas att vi får se mer av dig i nästa års bustrådar.