Medlem
Antal inlägg: 1 990
Medlem nr: 24
Jag kan tänka mig att komma och skriva om mässan!
--------------------
Sylvia, zon 1
Green fingers are the extensions of a verdant heart. (Russell Page) I think that I shall never see A poem lovely as a tree. (Joyce Kilmer) There are always flowers for those who want to see them! (Henri Matisse)
Medlem
Ingen fara! Kul om inte alla känner igen en!!
--------------------
Sylvia, zon 1
Green fingers are the extensions of a verdant heart. (Russell Page) I think that I shall never see A poem lovely as a tree. (Joyce Kilmer) There are always flowers for those who want to see them! (Henri Matisse)
Medlem
CITAT (uno @ 20-02-2004, 12:51)
hej Sylvia- är det Du som är på signaturbilden?
Jajamen, det är jag... Men jag antar att det definitivt INTE är du i din signaturbild, Uno!!
--------------------
Sylvia, zon 1
Medlem
Antal inlägg: 733
Medlem nr: 64
Vi var på mässan förra året...STOOOR besvikelse ! Tänker inte betala dyra pengar för att gå in på den i år iaf, men om andra går på den meddela här om den var bättre i år. Ska kanske tillägga att Rångedala var ju där förra året och det var ju jätte fint, de hade en del Helleborusar med sig då och de hade byggt upp det hela väldigt fint, och om jag inte minns fel hade de penseér också, men det var tomt annars på blommor tyckte jag
--------------------
Hälsningar Mariann, zon 3-4
En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor-St. Francis of Assisi