Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

Skriv svarNytt inlägg
          > ev. oväntad tillökning i familjen
          Pia L
          Inlägg 07-09-2011, 10:26
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 2 662
          Medlem nr: 7 292

Jag har både katter, hund och nymfparakiter och inget av djuren beter sig som dom ska (eller som jag tycker att dom ska)
          Katten viftar på svansen när hon är glad, hunden jagar fåglar, möss, råttor, sork och har även försökt sig på att hänga sig fast i bakhasen på ett rådjur.
          Sista tillskottet i familjen var ett nymfparakitpar. Honan har uppvisat vissa tecken på att vilja lägga ägg så vi införskaffade en stor fin parakitholk åt henne som vi inrett med bomaterial, men tror ni att hon tyckte att den dög? Nä, hon väljer att lägga sitt första ägg i hörnan på buren så jag plockade upp ägget och la lite bomaterial i hörnet och la tillbaka ägget och den annars så timida lilla fröken fick ett rabiat utbrott på mig.
          Hur ska man kunna städa den burhalvan nu då? Botten är tvådelad så andra halvan kan jag ju rengöra, men inte äggsidan......varför kan inte djuren göra som dom ska....bör?

Bifogad fil  Bild_421.jpg ( 248.09k ) Antal nedladdningar: 24

såhär arg blev hon när jag bäddat åt henne och hennes ägg

--------------------
          Frihet är att ha modet att följa sina känslor.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 20-09-2025, 13:23

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon