Medlem
Antal inlägg: 5 158
Medlem nr: 21 199
Hehe ingen större fara, läste det för några dagar sen Det kommer vara aldra södraste sverige och nästan allt kommer brinna upp, som de sa i den articklen jag läste så är det 1 av 10000 chans du träffas, men vi får se ^^
Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296
Påminner om den knasiga USA-serien som gick på TV för några år sen. En hopplös tjej fick en toalett från en satellit i huvet och gick upp i atomer. Hon återkom dock som halvdöing för att förbereda andra för döden. Typiskt amerikanskt, jag blev nyfiken men orkade bara några avsnitt.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
CITAT (Gossen Ruda @ 21-09-2011, 21:51)
Påminner om den knasiga USA-serien som gick på TV för några år sen. En hopplös tjej fick en toalett från en satellit i huvet och gick upp i atomer. Hon återkom dock som halvdöing för att förbereda andra för döden. Typiskt amerikanskt, jag blev nyfiken men orkade bara några avsnitt.
Vilket öde!
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Moderator
Antal inlägg: 18 405
Medlem nr: 9 009
Efter vad jag förstår kan det falla var som helst mellan 57 grader nord och 57 grader syd. Det är alltså ett rätt stor område som sträcker sig ända ned till söder om Afrika. Hur stor området är i longitud räknat vet jag inte, men det är oavsett det ett rätt stort område...