CITAT (rosita @ 03-04-2012, 09:00)

Jodå, fristående hyllor är ju bra, men det tar mycket golvplats. Jag har 6 hyllor som sitter fast med konsoller i väggarna, för jag driver fram massor med plantor. Jag har även fristående hyllor som slukar många plantor, men jag hade aldrig fått plats med allt utan vägghyllorna. Men det ser du efter ett tag, om du behöver mer plats. Vägghyllor kan man skaffa efter hand som man behöver dem.
Många har vinranka i växthuset, men jag tycker att den tar för mycket plats. Vinrankor fyller snart ut mer än halva utrymmet. Men, även det beror ju på vad man vill ha ut av det hela och hur man kommer att använda sitt växthus.
Lycka till!
Jaså en vinranka tar så mycket plats, hm, då är det inget för mig, inte till en början iaf. Det ska bli så roligt när jag äntligen kan börja flytta ut allt i växthuset, det är väl då jag ser hur jag på bästa sätt ska kunna utnyttja platsen på bästa sätt, har jag tur så får jag upp det nu i påskhelgen, beror lite på vädret

I går planterade jag om chili, såg på en gång att jag blev tvungen att minska på dom plantorna, jag vill ju få plats med annat också.