CITAT (Motti @ 16-08-2013, 23:22)

Det var inte min mening att anklaga någon personligt här för intrång på min Facebook !vill bara göra det klart .Men dom medelanden jag fick från facebook pekade åt ett visst håll plus en del andra jag fick hjälp av .Jag är absolut inte datakunnig och har inte den expertisen att veta vad all skit kom ifrån men alla måste ju förstå att man blir upprörd över när ens facebook blir raderad totalt och alla bilder försvinner och man inte förstår varför

Har hållt till här i många år och tror ingen av dom här som känner till mig skulle ta sig för något sådant .Så alla ni som känner er kränkta av det jag skrev vill jag be om ursäkt .Nu har min Facebook ordnat till sig igen tack vare goda vänner och datakunniga barn

Men din facebooksida var inte raderad och dina bilder var inte försvunna! Vid det här laget borde du inse att felet låg hos dig och din dator. Det hade du kunnat förstå långt tidigare om du bara hade läst vad alla skrivit för att hjälpa dig få ordning på ditt konto. Men nej envist höll du fast vid att ditt konto var .hackat, för du hade bestämt att så var det bara, oavsett hur mycket vi sa som bevisade motsatsen.
Nu kommer du med en lam ursäkt samtidigt som du tydligen inte kan släppa att någon på Odla skulle ha sabbat det för dig. En platt ursäkt och dålig stil tycker jag.