Medlem
Antal inlägg: 5
Medlem nr: 80 278
Hej alla och trevlig sommar. Men min sommar skulle bli ännu trevligare om jag fick lära känna lite nya människor. Finns här nån som kan tänka sig en ny bekantskap ? Antingen brevvän eller mailvän eller vän IRL. Jag är kvinna och 60 +. Gift. Bor i Skåne. Nybliven pensionär. Pigg och glad och lättsam. Hoppas någon hör av sig, det skulle vara SÅÅ kul.
Medlem
Antal inlägg: 21 879
Medlem nr: 559
Välkommen hit! Jag tycker du kan göra bägge delar. Både stanna kvar här och efterlysa fler vänner. Många skriver ju här nästan varje dag och det måste ju inte handla om trädgård, i alla fall inte i den här avdelningen.
Medlem
Antal inlägg: 22 484
Medlem nr: 6 301
Välkommen hit! Här kan man prata om ditten och datten och plötsligen har man fått vänner Är du med på Facebook? Där är vi också många Odlaiter som babblar med varandra dagligen.
Skickade ett PM till dig.
Redigerat av *Stintan*: 17-06-2014, 18:31
--------------------
Rotar runt i Sörmlands inland zon 2-3 Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd/Tove Jansson
Medlem
Antal inlägg: 5
Medlem nr: 80 278
Hej igen. Fick svar ifrån en kvinna som skrev att hon gärna ville ha en brevvän, för hon tyckte det var så kul att skriva. Jag skickade både mailadress och vanlig adress..................sen har jag inte hört nåt mer, men har sett att hon är aktiv här på Odla fortf. Varför gör man så ?????