CITAT (Sassa @ 28-01-2003, 08:11)

Va bra att Åke fått en vikarie!
Aldrig skulle jag ta i min mun "jag vill ha" den och den diskussionen. Men så är det ju inte jag som äger det här forumet heller. När utnämndes Ina till ordningsman här det måste jag ha missat!
Ja ni missade poängen det var ju sånt hallå här förut. Man skulle ju vare sig få köpa eller använda roundup efter årskiftet om man inte hade utbildning. Och ändå står de där på hyllan i butiken nyss uppackade efter julstädningen. Jag bara frågar:
Var är Helull?
undrar Sassa
Jag vill inte heller ha en sån diskussion som vi hade förut. Alltså är vi två, Ina och jag. Jag säger inte nej till en diskussion om RU, men
jag vill inte att det ska bli en diskussion där det går ut på att kasta skit på varandra. Som i gamla forumet! Var du med i den diskussionen Sassa? Om du var det så vet du att om diskussionen där varit 'live' hade risken varit stor att knytnävarna kommit fram. Jag är säker på att Ina inte utsett sej till ordningsman här, utan bara sa vad hon tyckte, att det vore tråkigt om RU-diskussionen sjönk så lågt som till nivån på gamla forumet.
'Äger det här forumet' gör du väl på sätt och vis, din medverkan utformar ju forumet liksom alla vi andra här gör. Att det då och då poppar upp diskussioner som inte 'passar' alla måste vi acceptera, och att försöka påverka dom som inte tänker som vi vill till att komma över på 'rätt' sida genom att spotta, fräsa och kalla varandra både det ena och det andra leder absolut ingenvart.
Jag frågade också häromdan vart helull tagit vägen, men bara av den enkla anledningen att jag undrade vart helull tagit vägen.
Frågade du i affären hur det kom sej att dom fortfarande säljer RU? Dom kanske hade gett dej en förklaring!