Medlem
Antal inlägg: 849
Medlem nr: 1 090
Vad är det man bör ha om man redan har en djungel? Något som ser ut som ett vilddjur och passar in ypperligt. Katt så klart!
Nu har jag visserligen en riktigt skönhet sedan tidigare, men jag tänkte skaffa sällskap åt henne. Matte orkar inte busa dygnet runt...Funderar på de här små liven:
Medlem
Antal inlägg: 11 272
Medlem nr: 2 892
Jättefina, jag älskar tabbyn!! Visa många bilder av den nya djungelinvånaren när den anländer. Mina har inte hunnit så längt utanför "valplådan" ännu...
Mvh Fenja
--------------------
"För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud. Det har katten aldrig glömt."
Medlem
Antal inlägg: 849
Medlem nr: 1 090
Jag ska köpa färdig planta, som får växa till sig extra bra med min skötsel. För dyrt att ordna frön, då det kostar väldans mycket att införskaffa en honplanta och en hanplanta av god kvalitet. Å tyvärr krävs båda för att det ska bli några frön...att samla in när plantan precis ska till att fröa av sig fungerar inte heller, för plantorna är än så länge så få och svårtillgängliga.
Stickling fungerar inte alls - omöjligt att få med en tillväxtpunkt å ännu omöjligare att rota! Så står det till när man vill ha en något mer ovanlig och exotisk planta till sitt hem.