Medlem
Antal inlägg: 3 731
Medlem nr: 49
Nu dyker jag upp igen...hoppas ni alla haft en fin sommar.
Min har varit lite tubulent med dödsfall o annat elände, men nu har jag plockat mig samman igen och framför allt börjar det ljusna, har precis fått bredband installerat...jisses vilken skillnad alltså... vi har kämpat länge här i skärgården för sånt och telia har äntligen gett med sig...yeeeipiiiiii
Nu som först börjar alla mina blommor att trivas, dom har ju duckat av allt regnande i sommar, men nu är det fint som attan...kommer bilder om ett tag...hinner inte just nu...barnbarn börjar skolor och jobbet kräver sitt... ja ni vet
Medlem
Antal inlägg: 7 705
Medlem nr: 276
Trevligt, du har gjort om signaturbilden så jag blev osäker om det var du. Jo, nu äntligen har det blivit lite fart på pelargonerna, efter en regnig sommar.
--------------------
Den som planterar en trädgård planterar lycka Bor i zon 3 - 4
Medlem
Antal inlägg: 2 487
Medlem nr: 2 776
grattis till VDSL. för det det är det väl? eller är det optokabel? nu går det snabbt att kolla forumet.
--------------------
Mvh Claes Björn Rosenström-fantast __________________________________________________________ Philips Super 80 MASTER TL-D 840 - Bästa lysröret för växter - uträknat och med egna erfarenheter Photosyntes Photon Flux Density: 72 µmol m^-2 x s^-1 / 58W
Medlem
Antal inlägg: 3 731
Medlem nr: 49
Hej Alla och tack för välkomnandet...det värmer
Jo, det är jag fast jag bytt avatar...det är Bobby som dog i somras 3 år gammal i leukumi...ville hedra honom...min nuna har ni nog fått nog av vid det här laget
Jag vete sjutton vad det är för bredband ...fungerar gör det i alla fall... det räcker för mig, krånglade i går kväll men fick support...så nu är jag på banan i 120