skämt osido...
Det där med en fet tatuering e nåt jag tänkt lägga undan pengar till ett bra tag framåt, ska fundera nåra år först...
En liten del av mej säjer att jag inte ska ha något elakt på kroppen men de vettefan om det inte e det som e roligast ändå... Visst, inte är det säkert att man kommer att gilla maiden hela livet men man vet ju aldrig....
Vad har du för nån grunka Ina?
Jag har starkt övervägt en abborre som typ hugger på en wobbler eller nåt, men det känns inte riktigt originellt, har sett en sån på en gädda och en wobbler, den var fräsh. Men gäddan ser lite coolare ut på en sån bild... Coolare vore kanske då att ha en liten pojke som sitter med fiskarhatt o kortbyxor eller nåt (lite tom sawyer stilen om jag ska föröska ge nån bild) på en brygga och metar, och abborrarna skymtas under ytan... Hajar ni? Det kunde bli riktigt ballt!!!
Snälla och onda tatueringar kan knappast passa på samma kropp... Det skulle vara om man gjorde en ond och en god sida på sej... Men men... Skulle det vara nån maiden grej skulle den ju helt klart bygga på "Killers"

eller fear of the dark (som kanske inte gör sej fullt så bra på kroppen...)

En annan anledning att inte ta fear of the dark e ju att albumet inte e så bra o klockrent som Killers(

, även om man kanske vill ha ett album/temagrunka ifrån då bruce dickinson sjunger (vadå grekiska?)...
Blablabla...

går säkert att göra snygg på ryggen...
Annars kanske man nöjer sej med logga

Jag ska verkligen skissa på killen som sitter på bryggan iden... Jag ritar rätt mycke satt så fåre bli... Målade faktiskt av tomat och chiliplanta m. krukor med splitternya akrylfärger... Blev skitsnyggt... Önskar att jag kunnde scanna in men nåt e som sagt helt

med min scanner...
En viol i cool siluettform e oxå ballt även om det e lite mesigt men ibland får man vara lite mesig....
nogsnackat om tatueringar för idag... Filosoferade av mej lite grand bara....

/Simon
föresten... jag har ändrat på min signaturtjohejsan... allså bilden nedanför