Medlem
Antal inlägg: 3 731
Medlem nr: 49
Hur har det blivit i detta samhälle...det skändas gravar och stjäls rullstolar och slår ner vanligt folk... jag blir mörkrädd...värre o värre blir det, jag vill ha tillbaks den svenska idyllen
Medlem
Antal inlägg: 6 646
Medlem nr: 3 128
Fy F.. så fegt, hur ska det sluta? alla attacker mot pensionärer, handikappade och andra försvarslösa, dessutom borde rånarna veta att just den befolkningsgruppen oftast inte har några stora pengasummor på sig krister
Medlem
Antal inlägg: 8 016
Medlem nr: 3 244
Fruktansvärt, och det var inga snorungar heller. Som om det nu varit bättre, men man tror ju att folk i ens egen ålder har lite mer i skallen än så iaf.
Medlem
Antal inlägg: 3 022
Medlem nr: 2 566
Jag hoppas att han en dag kommer till insikt och inser vad han gjort.
//
Oj. Läser slarvigt! Dom var ju tre...... Ber så mycket om ursäkt! Man skulle ju kunna tolka det som om den rullstolsbundna mannen skulle komma till insikt. Naturligtvis menar jag dom tre idiotrånarna. Sorry igen.
--------------------
”Gå inte på Den Smala Vägen den är alldeles för bred. Balansera isället på de öppnaste fälten..” - Sun Axelsson
Medlem
Antal inlägg: 1 130
Medlem nr: 382
Ja, det låter ju inte klokt att tre män i 50-årsåldern ger sig på en rullstolsbunden person! Var går egentligen gränsen för hur man får bete sig? Hur lågt får man sjunka som människa? Den gränsen verkar tänjas ut hela tiden, tycker jag!
Medlem
Antal inlägg: 11 272
Medlem nr: 2 892
CITAT (maudan @ 16-11-2004, 15:44)
Hur har det blivit i detta samhälle...det skändas gravar och stjäls rullstolar och slår ner vanligt folk... jag blir mörkrädd...värre o värre blir det, jag vill ha tillbaks den svenska idyllen
Skriver jag under på! Mvh Fenja
--------------------
"För länge sen dyrkade Egyptierna katten som en gud. Det har katten aldrig glömt."
Medlem
Antal inlägg: 1 990
Medlem nr: 2 991
Man blir så ledsen att läsa sånt här.
Min gamla mamma var hos mig idag, hon är en pigg och frisk 83-åring , vi pratade om det som hänt, hon grät och undrar vad som händer i världen! precis som jag gör. Hon vågar inte vara ute efter kl.15.00 längre och ska hon till banken och ta ut pengar kör jag henne numera efter att hon blev förföljd av ett gäng ungdomar för ett tag sedan kl.12 på dagen hon blev då knuffad och skadade sitt knä ordenligt.
Varje kväll hon går och lägger sig ber hon en egen liten bön för mig, min syster som inte lever längre alla sina 6 barnbarn sina 2 barnbarns barn.Att det ska vara fred på jorden etc.
--------------------
Mvh Evelina Odlar numera i zon 4 Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.