Medlem
Antal inlägg: 1 463
Medlem nr: 1 638
RFSU skall ha sin årliga kongress i Louie de-geer hallen i norrköping, i år är temat mångfald och i projektet kommer de att använda sig av olika växter och blommor samt bin som ska på något sätt väcka den sexuella,sensuella och befruktning.
Våra växter kommer in som rollen när det vackra och sensuella kan vara förädisk och farligt...
Så nu kommer bl.a bilden "som såg ut att ha satt på en igelkott" att hamna som skyltning hos RFSL...
(det trodde nog inte min lilla hamata eller de andra växterna från skyltningen)
Medlem
Antal inlägg: 3 397
Medlem nr: 2 483
Häftig bild Adrian...
Inte riktigt som Adrians bild men denna bilden fick tanterna i trädgårdsföreningen att fnittra och rodna som småflickor....(ag förstår ingenting jag tycker det liknar en kycklingklubba..)
Medlem
Antal inlägg: 1 463
Medlem nr: 1 638
CITAT (Tesa @ 02-03-2005, 14:33)
Häftig bild Adrian...
Inte riktigt som Adrians bild men denna bilden fick tanterna i trädgårdsföreningen att fnittra och rodna som småflickor....(ag förstår ingenting jag tycker det liknar en kycklingklubba..)
Vad är det som händer på detta forum..(?).. Är det våren som är på väg kanske.????
Medlem
Antal inlägg: 2 487
Medlem nr: 2 776
porriga växter? det verkar som om tråden håller på att bli en tråd med könsliknande växter.
--------------------
Mvh Claes Björn Rosenström-fantast __________________________________________________________ Philips Super 80 MASTER TL-D 840 - Bästa lysröret för växter - uträknat och med egna erfarenheter Photosyntes Photon Flux Density: 72 µmol m^-2 x s^-1 / 58W
Medlem
Antal inlägg: 5 649
Medlem nr: 208
CITAT (Tesa @ 02-03-2005, 14:33)
Häftig bild Adrian...
du vet tesa de snuskiga ligger i betraktarens ögon så din potatis o adrians växt e ju inge porriga de e de som kollar in dom o får konstiga tankar om dom som e porriga ju här är mitt bidrag till betraktarnas tankar kan väl passa in här va
--------------------
lev idag imorrn kan de vara försent min hemsida yla oldwolfie