Medlem
Antal inlägg: 291
Medlem nr: 5 121
Jag fick förtroendet att vara barnvakt medans föräldrarna pustade ut och åkte in till Borås för att göra vad föräldrar brukar göra när inte barnen är med. (Vad nu det kan vara, jag är inte förälder... )
Förutom mig och min lillebror så har jag aldrig varit med om barn som kan bråka så mycket på så kort tid... Så jag flydde ut till trädgården och de fick kivas bäst de ville.
Så vad gör man i en trädgård full av snö??? Jo man hittar små små ställen där solen smält upp och rensar bort de gamla vissna bladen från fjolårets blomster.
Efter en stund med krattan så märkte jag att de som satt fast i marken också var grönt, så jag hukade mig ner och såg att MIN TRÄDGÅRD HAR BÖRJAT ATT GRO... JIPPI!!!!
Visseligen så har jag ingen aning om vad det är eftersom vi köpte huset för ett halvår sedan, men jag hoppas på hjälp att identifiera min uppkomst. Vad är detta???
Jag blev så lycklig när jag såg vilken stor snödroppe som jag fått att jag rusade in och tog bilder på den direkt, jag ringde även min pojkvän och berättade om mitt JÄTTEFYND....
På eftermiddagen tog jag med mig ungarna på bio (som för övrigt varit som änglar när inte föräldrarna har varit med) och när jag kom hem fick jag en stor puss av min pojkvän som tog med mig till baksidan av huset där vi aldrig är eftersom det inte finns något där, trodde jag.