Medlem
Antal inlägg: 81
Medlem nr: 5 760
Ville bara säga hej och tala om att jag är ny medlem. Jag heter Jasmin och bor på Gotland. För mig är detta med datorer något nytt. Jag håller på att lära mig. Har nyligen flyttat och fått en liten trädgårdsplätt. Också nytt för mig. Det känns som om detta forum kommer att passa mig. Ha det så gott. / Jasmin
Medlem
Antal inlägg: 35 147
Medlem nr: 5 447
Välkommen Jasmin! Hoppas du skall trivas med oss! Oftast uppför vi oss helt normalt här Det är bara ibland som det mest liknar ett dårhus, men fanken va kul det är! Jag har blivit väl mottagen här (är ganska ny) och det blir du alldeles säkert också! Så välkommen skall du vara
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
CITAT (Sulawesii @ 12-05-2005, 17:50)
CITAT (Birgitta P @ 12-05-2005, 16:55)
Oftast uppför vi oss helt normalt här :lol: :lol:
När då????
Det brukar börja normalt på de flesta inlägg, men av någon anledning så spårar det ur Men det är ju det som är så härligt, att det känns fritt och otvunget. Huvudsaken att man respekterar varandra, och sen är det ju så att den som ger sig in i leken han får leken tåla!! (tänker mest på farbror B the He-man HeHeHe)
--------------------
Biggan ***************** Systematik är att sätta den ena foten framför den andra när man går och inte tvärtom. Eyvind Johnson
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682
japp...det gör hon hon har inte käkat för mycket pannkakor inte välkommen hit det händer att vi är normala, men det brukar gå över när man varit medlem en tid sen är det sandlådan som gäller
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
Medlem
CITAT (pejori @ 12-05-2005, 19:14)
japp...det gör hon hon har inte käkat för mycket pannkakor inte välkommen hit det händer att vi är normala, men det brukar gå över när man varit medlem en tid sen är det sandlådan som gäller
och sagor är vi också förtjusta i
--------------------
Medlem
Antal inlägg: 177
Medlem nr: 5 459
Hej hej! Jag har själv bara varit här en kort tid, men redan hunnit med att köpa fler fröer än jag planerat (p.g.a. inspiration), gjort en rosönskelista (p.g.a. inspiration) övertalat min mamma att bara köpa kogödsel på påse (något jag aldrig hört talas om innan) och är på god väg ner i träsket! Sloooorp, och välkommen!
Medlem
Antal inlägg: 3 807
Medlem nr: 29
Välkommen hit från mig också. Här diskuterar men hejvilt om allt och inget. T.ex. Sex o samlevnad, Jesus, skuggor, djur, sjukdomar, sagor, ord o ordspråk, dagens väder, dagens historer, dagens bild m.m.
Sedan har du ju de andra avdelningarna där man är mera trädgårdsinriktade, där men får inspiration m.m. och svar på allt mellan himmel och jord. Kan inte någon svara så hjälper de till att leta svaren.