Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Metallpinne mot sorkar
          Therese Ö
          Inlägg 26-03-2003, 10:47
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 7
          Medlem nr: 981

Jag hade tänkt köpa en sån där metallpinne, som jag tror sänder ut ultraljud (eller vibrationer?), för att bli av med sorkarna på mitt landställe. Är det någon som har någon erfarenhet av dessa och vet att det fungerar? Är det inte ett oändligt arbete att använda råttfällor? Sorkarna hinner väl föröka sig fortare än jag hinner tömma alla fällor (eftersom jag inte är på landet mer än max var 14:e dag)?

Vårhälsningar
          Therese

Citera

Nytt inlägg
          Svar (1 - 1)
          KURT
          Inlägg 26-03-2003, 13:28
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 10 440
          Medlem nr: 34

CITAT (Therese Ö @ 26-03-2003, 10:47)
          Jag hade tänkt köpa en sån där metallpinne, som jag tror sänder ut ultraljud (eller vibrationer?), för att bli av med sorkarna på mitt landställe. Är det någon som har någon erfarenhet av dessa och vet att det fungerar? Är det inte ett oändligt arbete att använda råttfällor? Sorkarna hinner väl föröka sig fortare än jag hinner tömma alla fällor (eftersom jag inte är på landet mer än max var 14:e dag)?

Vårhälsningar
          Therese

Jag det stämmer att fällor måste tömmas regelbundet om de skall ha någon effekt. MEN metallpinnar med eller utan ultraljud har å andra sidan ingen som hellst effekt!

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 22-11-2025, 04:24

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon