CITAT (gammelnalle @ 09-08-2005, 18:03)
CITAT (solkatten @ 09-08-2005, 17:55)
Vilken topplista?
Fattar ingenting...
inget att bry sig om ... men det finns en lista om hur många inlägg man har gjort , dels för "idag" och dels totalt....
Visst skall vi hålla forumet levande och skriva , men jag tror inte att vare sig Agneta (Felix matte) eller någon av oss andra som ligger på tätlistan skriver för att komma etta????? Man skriver för man VILL ha nånting sagt.
och precis som Agneta påpekar: vissa har ju hållit på längre.
Jag har ingen aaaaannning om var jag ligger ,men jag fick en blänkare för nåt halvår sedan att jag viss låg högt.... Bra eller dåligt?? Kvittar. Jag gillar detta forum och det MESTA som jag läser ochlär mig nya saker nästan varje dag. Och hur skulle det se ut om vi inte skrev???
Fortsätt att skriva!!!!
b
Du har så rätt Gammelnalle... min tanke har aldrig varit att skriva för att få ihop många inlägg... blev jättepaff igår kväll när jag kollade listan (var så längesedan jag senast tittade ) men.... jag är ju "arbetsbefriad" och tidvis tillbringar jag hela dagar vid datorn... tittar in på Odla då o då och då är det lätt hänt att jag kommenterar eller skriver svar på inlägg.
Imorron får datorn helledigt för då åker vi (om det är lite bättre väder) till Lannavaara och Karesuando... har aldrig varit i dom trakterna,
hoppas hitta nåt fint smycke på
Stensliperiet och vem vet... kanske tar vi en tur till "utlandet" också