|
Pedofilen var hennes pappa |
|
|
|
17-08-2005, 11:56
|
Medlem
Antal inlägg: 6 646
Medlem nr: 3 128

|
Läste i AB om en tjej som utsattes för en pedofil via nätet och upptäckte att det var hennes pappa  hur äckligt kan det bli, pedofilkrister
--------------------
kristerh zon 2-3
|
|
|
|
|
 |
Svar
(1 - 19)
|
17-08-2005, 12:24
|

Medlem
Antal inlägg: 172
Medlem nr: 886

|
Usch!!!!!  Vilken äckelpotta...och stackars flicka
--------------------
BELLE
|
|
|
|
|
17-08-2005, 12:27
|

Medlem
Antal inlägg: 182
Medlem nr: 5 189

|
Man blir så ledsen. Stackars tös, det är äckligt nog med vilken pedofil som helst, men hennes egen PAPPA. Man fattar inte hur folk är funtade. Såg i Helsingborgs Dagblad i morse att en 78-årig dam blivit våldtagen av sin 50-årige son.  Stackars henne också.
--------------------
"Det går inte att vara nere med en ballong" Nalle Puh
|
|
|
|
|
17-08-2005, 12:33
|
Medlem
Antal inlägg: 6 646
Medlem nr: 3 128

|
CITAT (violina @ 17-08-2005, 13:27) Såg i Helsingborgs Dagblad i morse att en 78-årig dam blivit våldtagen av sin 50-årige son.  Stackars henne också. ja, det är synd om alla som utsätts för dessa sexidioter krister
--------------------
kristerh zon 2-3
|
|
|
|
|
17-08-2005, 12:43
|

Medlem
Antal inlägg: 7 640
Medlem nr: 6 109

|
Ja usch. Förstår inte hur en del är funtade. Här i Linköping har det nyss varit en rättegång mot en pappa som utnyttjade sin dotter, vilket väl iofs dessvärre inte är ovanligt. Men han sålde henne dessutom till andra män som han fått kontakt med via nätet. Billigt också. Bara bensinpengar och att han fick titta på. Jäkla svin det finns alltså
--------------------
 They say that memories are Golden. Well maybe that is true. But I never wanted memories, I only wanted You!
|
|
|
|
|
17-08-2005, 12:49
|

Medlem
Antal inlägg: 5 855
Medlem nr: 3 584

|
I Malmö var det en 80-årig dam som blev våldtagen härom veckan av en ung man.... Tydligen var inte gärningsmannen riktigt psykiskt frisk.
--------------------
Skåne zon 1
|
|
|
|
|
17-08-2005, 12:50
|

Gäster
Antal inlägg: 1 824
Medlem nr: 5 152

|
CITAT (AnitaGg @ 17-08-2005, 13:43) Ja usch. Förstår inte hur en del är funtade. Här i Linköping har det nyss varit en rättegång mot en pappa som utnyttjade sin dotter, vilket väl iofs dessvärre inte är ovanligt. Men han sålde henne dessutom till andra män som han fått kontakt med via nätet. Billigt också. Bara bensinpengar och att han fick titta på. Jäkla svin det finns alltså  Vi hade en tanke en gång...( bara en tanke)
Ta denne man, sätt honom i ett rivningshus, skruva fast hans XXXXXX i ett skruvstäd, släng bort järnstången, så att det inte går att skruva upp, tänd på huset och ge honom nåt lagomt vasst föremål*, så kan han själv bestämma sin framtid..
*här kan tex en slö skridsko, en såg eller liknande vara lämpligt
fler som fått såna tankar?
--------------------
kolla gärna www.turbokrull.net hjärndöd men gratis humor =) 
|
|
|
|
|
17-08-2005, 12:54
|

Medlem
Antal inlägg: 1 177
Medlem nr: 3 968

|
hehehe Nej, men jag ägnar gärna resten av dagen åt att spinna vidare på den tanken... *evil grin*
--------------------
 "Det finns inget problem som är så litet att det inte går att blåsa upp till orimliga proportioner." Citat från Lena:-) här på Odla
|
|
|
|
|
17-08-2005, 12:54
|

Medlem
Antal inlägg: 2 199
Medlem nr: 3 388

|
CITAT (farbror B @ 17-08-2005, 13:50) CITAT (AnitaGg @ 17-08-2005, 13:43) Ja usch. Förstår inte hur en del är funtade.
Här i Linköping har det nyss varit en rättegång mot en pappa som utnyttjade sin dotter, vilket väl iofs dessvärre inte är ovanligt. Men han sålde henne dessutom till andra män som han fått kontakt med via nätet. Billigt också. Bara bensinpengar och att han fick titta på.
Jäkla svin det finns alltså :angry: :angry: Vi hade en tanke en gång...( bara en tanke)
Ta denne man, sätt honom i ett rivningshus, skruva fast hans XXXXXX i ett skruvstäd, släng bort järnstången, så att det inte går att skruva upp, tänd på huset och ge honom nåt lagomt vasst föremål*, så kan han själv bestämma sin framtid..
fler som fått såna tankar? rostig osthyvel
--------------------
|
|
|
|
|
17-08-2005, 12:57
|
Medlem
Antal inlägg: 8 694
Medlem nr: 4 012

|
CITAT (farbror B @ 17-08-2005, 13:50) Vi hade en tanke en gång...( bara en tanke)
[/b]
fler som fått såna tankar? Mååånga många gånger har jag fått såna tankar ja! Just det där med den slöa skridskon är en ljus idé som poppat upp i mitt huvud också.
|
|
|
|
|
17-08-2005, 13:02
|

Medlem
Antal inlägg: 7 640
Medlem nr: 6 109

|
CITAT (farbror B @ 17-08-2005, 13:50) fler som fått såna tankar? Ooo ja. Många gånger. Den sortens människor har utan tvekan förverkat sin rätt att leva.
--------------------
 They say that memories are Golden. Well maybe that is true. But I never wanted memories, I only wanted You!
|
|
|
|
|
17-08-2005, 13:04
|

Medlem
Antal inlägg: 206
Medlem nr: 4 380

|
rätt intressant att han försvarar sig med att han inte visste att det va hans dotter, jaha hade det då varit mer ok om det hade varit någon annans dotter?
det som inte kommer fram är att om man vill chatta med msn och med webcam så måste båda gå med på det, den ena skickar en förfrågan och den andra accepterar eller nekar. och flickan har ju accepterat eftersom hon trodde det va en 17 årig kille. och då kan man ju undra varför.
och man kan se på webcam-sajter där folk laddat upp filmer gjorda med webcam att det är många unga tjejer som klär av sig för någon kille de chattar med utan en tanke på vad som kan hända. många tänker nog inte på att vad som hamnar på internet stannar på internet för alltid.
det är även rätt uppenbart att ingen har talat om för flickan att många ljuger på nätet och låtsas vara någon annan än de egentligen är och att det finns en mängd pedofiler som är på bl a många olika ungdomssajter. och även om de flesta gärna vill tro att en pedofil är en udda, ensam och ful man så är det mer vanligt att det är någon man känner och tycker bra om, en helt "vanlig" familjfar. men det är något hon har lärt sig på detta otäcka sätt.
tillslut så tror jag inte folk är medvetna om vad deras barn och ungdomar egentligen håller på med framför datorn, med chattkompisar och sidor som snyggast.nu och liknande sajter.
--------------------
"Alla tänker på att förändra mänskligheten men ingen tänker på att förändra sig själv." Leo Tolstoj (taget från en minibok om sanningar.) Min nystartade konstnärsblogg; http://isdrottningen.bloggspace.se/
|
|
|
|
|
17-08-2005, 13:07
|
Medlem
Antal inlägg: 8 016
Medlem nr: 3 244

|
Varför något rostigt i metall finns inget slöare och som gör mer ont? Vrida, kanske....neeej usch så jag tänker.
--------------------
|
|
|
|
|
17-08-2005, 17:13
|

Medlem
Antal inlägg: 295
Medlem nr: 4 123

|
Har ni sett filmen "The saw", där används en såg (fast då är det en arm de tillfågnatagna ska såga av sig)  . Har iofs inte sett den , låter alldeles för läskigt för mig
--------------------
Alla såg äpplen falla, men det var bara Newton som frågade sig varför" B Baruch
|
|
|
|
|
17-08-2005, 17:14
|

Medlem
Antal inlägg: 2 199
Medlem nr: 3 388

|
CITAT (ejjan @ 17-08-2005, 18:13) Har ni sett filmen "The saw", där används en såg (fast då är det en arm de tillfågnatagna ska såga av sig)  . Har iofs inte sett den , låter alldeles för läskigt för mig  den är inget läskig, lite abrupt slut bara, men det gör film ännu bättre
--------------------
|
|
|
|
|
17-08-2005, 17:19
|

Medlem
Antal inlägg: 295
Medlem nr: 4 123

|
Då får jag kanske ge den ett försök iallfall... Har nyss sett "Liftarens guide till galaxen" och den kan jag rekommendera iallfall (böckerna oxå såklart)
--------------------
Alla såg äpplen falla, men det var bara Newton som frågade sig varför" B Baruch
|
|
|
|
|
17-08-2005, 17:24
|

Validating
Antal inlägg: 3 808
Medlem nr: 5 448

|
Påminner om första Mad Max-filmen, där hämnas Max på en kille genom att kedja fast foten i en kraschad bil som Max sen tänder eld på. Max säger att bilen exploderar om tio minuter, "det borde ta dig 5 minuter att karva av foten", och så får killen en fickkniv eller liknande. Detta för att hämnas en kamrat som brännskadades. Jag tycker som princip inte att man ska hämnas på detta sätt, stympningar och tortyr hör medeltiden till, men pedofiler är satans avskum och eftersom de tydligen inte går att bota så är det bara att låsa in dem och kasta bort nyckeln om de förgriper sig mot barn. IMAO. Stackars barn, ofredad av sin egen far på detta sätt  Inte undra på att hon behöver psykolog. Även om denne fähund rent tekniskt kanske inte var pedofil (jag vet inte exakt hur sådana avarter definieras) så bör han ändå få ett grovt straff om han visste att det var en 13-åring han blottade sig för. Skulle inte bli förvånad om drägget dessutom visste att det var hans dotter han chattade med.
--------------------
zon2.5
|
|
|
|
|
17-08-2005, 17:48
|
Medlem
Antal inlägg: 19 528
Medlem nr: 2 682

|
CITAT (netaave @ 17-08-2005, 14:07) Varför något rostigt i metall finns inget slöare och som gör mer ont? Vrida, kanske....neeej usch så jag tänker.  det räcker väl med en vanlig plastkam då har han lite att karva med
--------------------
Den grövsta form av mobbning är, att kalla sina meningsmotståndare mobbare. Bor i zon 2
|
|
|
|
|
17-08-2005, 17:51
|
Medlem
Antal inlägg: 6 877
Medlem nr: 5 537

|
Nu är det som så att våra små telningar inte alls är några dunungar eller dumbomar, eller va´säger jag, det är just dumbomar dom är juh. Så gott som alla ungdomar ljuger om sin ålder för att impa på snygga killar eller tjejer med för den delen, att sen som far sitta och förklara att den där döööösnygga grabben faktiskt kan ha gjort precis likadant är lite svårare att få in i skallen på dom. Man får nästan banka in i huvet på tjejerna att dom får inte använda en bild av storesyrran för att dra till sig grabbarna på nätet. Tonåringarna har vi lyckats hålla sån pli på att dom själva varnar sina kompisar som tänkt möta "den där jävligt snygga killen från Lunarstorm" ensam på ett hotellrum.  Herre jösses  Har dom inga föräldrar som lär dom lite vett vid datorn. Nu tar jag inte alls pappan i försvar, men man ska ändock ha i åtanke att flickan förmodligen själv ljugit om sin ålder.
|
|
|
|
|
17-08-2005, 17:56
|

Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296

|
CITAT (Reserv @ 17-08-2005, 18:51) Nu är det som så att våra små telningar inte alls är några dunungar eller dumbomar, eller va´säger jag, det är just dumbomar dom är juh. Så gott som alla ungdomar ljuger om sin ålder för att impa på snygga killar eller tjejer med för den delen, att sen som far sitta och förklara att den där döööösnygga grabben faktiskt kan ha gjort precis likadant är lite svårare att få in i skallen på dom. Man får nästan banka in i huvet på tjejerna att dom får inte använda en bild av storesyrran för att dra till sig grabbarna på nätet. Tonåringarna har vi lyckats hålla sån pli på att dom själva varnar sina kompisar som tänkt möta "den där jävligt snygga killen från Lunarstorm" ensam på ett hotellrum.  Herre jösses  Har dom inga föräldrar som lär dom lite vett vid datorn. Nu tar jag inte alls pappan i försvar, men man ska ändock ha i åtanke att flickan förmodligen själv ljugit om sin ålder.  Mina tankar går i samma riktning, flickan är nog inte helt oskyldig. Visste mannen hur gammal hon egentligen var? Den enda lösningen är nog att förbjuda barn under 15 att vara ute på nätet. Om inte, skyll er själva.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Straight for ever. Cogito, ergo sum.
|
|
|
|
|
  |
1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
0 medlem(mar):
|
|
 |
|