CITAT (*Grodan* @ 23-11-2005, 09:39)
Oh, jag vet precis hur du känner dig! Mitt första barn var beräknat till den 26 oktober men kom inte förrän 19 november. De drygt 3 veckorna var de längsta i hela mitt liv! Det är 15 år sedan och numera tror jag inte man låter någon gå så länge, men jag fick snällt vänta på att det satte igång av sig själv.
Värst av allt var de blivande mor- och farföräldrarna som ringde varje dag för att säga: -Men har du inte åkt in ännu?
Tack för alla svar! Ska försöka med några av era tips
Jodå Grodan, 3 veckor är praxis att man får gå över så i värsta fall har jag två hela veckor kvar
Och det där med mor- och farföräldrarna känner jag igen
Jaja, försöker hålla humöret uppe.
Baka som nån skrev är ingen idé för hela frysen är redan fylld av svärmor och gammelmormor

Matlådor finns också i överflöd! Idag ska vi göra god middag och bara mysa (om inte bebis bestämmer för att ta en rövare och komma idag men det är väl att hoppas på för mycket).
GÅSIS, kan jag inte få låna din pappa

Åhhhh, fudge
Kanske skulle be mannen stanna och köpa lite grädde så jag kan göra julkola! Åh vad gott!
AndreasB - hemsidan är nere för att jag håller på att göra om den helt...ny design osv. Jag är klar med layouten men ska bara få in alla bilder osv. och det är ju ett gäng. Dessutom har jag fixat en .se-adress så den gamla är borta ändå. Ska kanske ta bort länken till den gamla sålänge.
Nya sidan kommer förhoppningsvis upp nån gång under nästa år, får väl bygga på som en galning de här dagarna jag får vänta nu så kanske den till och med blir klar i år