hmmm.. e det mobbning på g..

jag har en qtek handdator som jag surfar med o kan skriva med,jo det finns bildbevis på tarzan som badar elefanter, och jag har en hel del köttätande växter med importintyg klara för att ta hem till sverige. jag blir återförsäljare på dessa nu,.

de säljer grillad råtta här om någon är sugen på lite asiatiska matinfluenser
jag var sugen, men vågade inte pga risken för att paja dagarna som e kvar

det pågår svart marknad av illegalt plockade orkideer och neppar som jag sett idag...
billigt men fel, så snart kan svenskarna ialla fall köpa en ny art via mig istället för illegal smuggling av dessa..
de jag importerar är jättevackra..
jag såg nåt hemskt idag som fick tårarna att rinna, jag mötte 2 kvinnor som hade varsittspädbarn i sin farm. de satt på en bro och tiggde mat och pengar, den ena bebisen försökte leka med sin mammas bröst förmodligen var den hungrig..
jag gav dem pengar,men fyfan vad ledsen jag blev när jag tänkte på hur livet för dem kanske blir..
nu när jag har ett barn själv så förstår jag hur mycket kärlek man kan ha och vill ge sitt barn. det kommer ju alltid att fattas dem en hel del, som kanske jag alltid har för mycket av..
det är ganska hårt liv de har här...vi har det bra i sverige och borde ALDRIG klaga över nåt..

det har varit lärorikt och roligt här nere förutom när jag förstod hur stor skillnaden är mellan de riktigt fattiga och de som gar jobb.