CITAT (Fizzgigg @ 13-10-2006, 09:25)
CITAT (Reserv @ 13-10-2006, 08:22)
Min dator har jäklats med mig länge nu och för två veckor sen så ominstallerades allt i datorn.......men starten är inte okay. När man slår på datorn så kommer en massa text och en nedräkning till omstart....men när tiden gått ut så slår den av, nån som har några förslag på orsak och va´jag ska kunna göra?
texten som kommer upp på skärmen är:
Det enda vi kan konstatera just nu är att något är galet och det kan bero på en fasligt massa saker. Är det en stationär dator eller en laptop? Har den gjort så hela tiden sedan du installerade om maskinen eller började det senare? Om det började senare, hade du gjort något innan det började (installerat något nytt program, börjar använda någon ny hårdvara)? Har du provat att starta i felsäkert läge? Fungerar det i så att att starta i felsäkert läge så att du kommer in i Windows felsäkra läge?
Vet juh inte riktigt va´som händer om jag startar i felsäkert läge...det är därför jag frågar här

Vill inte förstöra datorn, det är egentligen grabbens dator, men han bor i Stockholm nu så han kan inte hjälpa mig än på ett tag
förresten....en ny hårddisk installerades då också.