Medlem
Antal inlägg: 1 990
Medlem nr: 2 991
Oj vad tvillingarna har växt! Alla småttingar är så goa.
Här kommer raketen Lukas döpt så av farfar för att han växer så fort Här är han 2½ månad och väger 7 kilo en riktig knubbis och ler mot mig, gissa om det värmer farmors hjärta.
--------------------
Mvh Evelina Odlar numera i zon 4 Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
Här kommer raketen Lukas döpt så av farfar för att han växer så fort Här är han 2½ månad och väger 7 kilo en riktig knubbis och ler mot mig, gissa om det värmer farmors hjärta.
Åh vad stor ... å så fina ögon han har kramgossiga Lukas
Medlem
Antal inlägg: 7 413
Medlem nr: 6 203
Ni har lagt in så fina bilder på era söta småttingar, och jag har kännt mig ganska frustrerad eftersom jag tagit massor med kort på mina som tyvärr inte dugt att lägga in här. Det är nåt som inte är som det ska med vår kamera tyvärr Det är alltså inte bara när det är jag som befinner mig bakom kameran som det går åt pipsvängen
Här är i alla fall först ett kort på alla tre. De två äldsta avskyr att agera fotomodeller . Sen är fotot alldeles fel redigerat, men det får ni på köpet
De här tre är Naemi, i morse, alldeles nyss uppvaknad och väntar glatt på sin grötfrukost.
--------------------
F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri☺ /Gillan,zon 3-4 De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!
Gillan... hade ju missat bilderna på barnbarnen dina.... åh så lika varann de är de två äldsta... och minstingen syns charma alla Visst är det väl en gåva att få umgås och rå om våra barnbarn.
Lisa och Maja fyllde 1 år i förrgår.. oj vad tiden går fort Fotot är från igår då de åt spagetti med köttfärssås.