CITAT (faith @ 08-03-2007, 16:54)

Jag tycker färgen kunde göras lite mörkare, men i stället för att pm:a så skriver jag här, jag tror det räcker. Kanske kan Malin länka till den här tråden via supportforumet för att säkerställa att Göran eller Ingemar läser den?
Vi läser, så mycket vi hinner
När det gäller färgerna så undrar jag vilken typ av skärmar ni har? Jag har en platt och en "riktig" här och ser en tydlig skillnad, på den platta är allt MYCKET ljusare. Platta skärmar är förresten värdelösa på att visa färger och olika nyanser och omöjliga att använda om man arbetar med bilder tex. Dessutom ger den mig huvudvärk oavsett vad jag ser på den.
Faktum är att bakgrunden i inläggen är tonad vilket syns tydligt på den vanliga skärmen. Det samma gäller delningen mellan inläggen som är ljust grön, vilket knappt syns på den platta utan det ser nästan ut som samma nyans.
Men oavsett vilket så är ingenting när det gäller färger och sånt omöjligt att ändra och jag ska fixa med det så fort jag får tid. Jag har redan lovat att fixa till en valbar lösning med större skillnader mellan färgena, skalbart teckensnitt osv.