Medlem
Antal inlägg: 4 062
Medlem nr: 3 478
Spännande att någon annan än jag stratar en fotbollstråd! Men jag tycker att det är svårt att tippa, har inte hängt med i försnacket. Inte sett några träningsmatcher. Håller inte på nåt av lagen i allsvenskan. Men jag tror att Elfsborg kan ta hem det i år igen.
Håller på Jönköpings Södra som ligger i superettan OCH West Ham United, ett londonlag
--------------------
Jag har mina principer. Och när dom inte passar så har jag andra. Groucho Marx
Medlem
Antal inlägg: 717
Medlem nr: 2 955
Jag får väl sätta mitt hopp till Hammarbys fotbollslag istället. Men det ser ju inte så lovande ut där helle Annars håller jag alltid på Sundsvallslag men där ser det ännu mörkare ut torvan
Medlem
Antal inlägg: 10 260
Medlem nr: 5 642
Bryr mig inte. Den enda sport jag bryr mig om är Formel 1, men det nöjet hat viasat valt att förstöra för oss som inte har deras sportkanaler. Tur att de visar loppen i tv 6 åtminstone. Fast missade ju australiens lopp då jag var dum nog att inte kolla upp att reprisen gick på fel kanal. Men Räikkönen vann, och det är huvudsaken.
Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296
Är för mig totalt likgiltigt. Jag är inte sporthatare men vissa "sporter" saknar värde för min del, fotbollen inte minst pga svansen och dess uppförande.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Validating
Antal inlägg: 3 808
Medlem nr: 5 448
Bryr mig väldigt lite om fotboll om det inte är VM eller EM eller kanske OS (damer). Visst var det kul när IFK Göteborg härjade i Europa, men Allsvenskan...den har inte varit intressant sen Ljungskile var med.
Säsongen är dessutom för lång och börjar för tidigt.