Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> PM som bara försvinner.
          Netha
          Inlägg 09-08-2007, 20:56
          Länk hit: #1

Gäster

Fler än jag som fått mail om att det kommit nya PM
          och sedan när man loggar in så finns de inte i inboxen? sad.gif

Citera

Nytt inlägg
          Svar (1 - 8)
          Limeblossom
          Inlägg 09-08-2007, 20:59
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 586
          Medlem nr: 1 371

Ja, jag! Och jag kollar inte min mail så ofta men nu måste jag ju tydligen göra det. För där kan jag läsa PM:en.

Citera
          Gillan
          Inlägg 09-08-2007, 21:02
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 7 413
          Medlem nr: 6 203

Nej, inte att de som kommit har försvunnit, men däremot att det försvinner när jag håller på att skriva ett ranting.gif

Och som jag redan skickat ett inlägg om........................att de försvinner när jag arkiverar ( nåt de aldrig gjort förut ranting.gif ). Jag har letat igenom hela min dator efter de arkiverade PM:en, men de finns inte crying.gif

--------------------
          F.d. ev. geni som numer dessutom...........är rökfri /Gillan,zon 3-4
          De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker!

Citera
          Netha
          Inlägg 09-08-2007, 21:27
          Länk hit: #4

Gäster

CITAT (Limeblossom @ 09-08-2007, 21:59) *
          Ja, jag! Och jag kollar inte min mail så ofta men nu måste jag ju tydligen göra det. För där kan jag läsa PM:en.

Inte kan du väl läsa PM,en i din mail.
          Där får du ju bara en länk till Odla.nu forum där du kan logga in och läsa PM,en i din inbox.

Citera
          Tosan
          Inlägg 09-08-2007, 21:30
          Länk hit: #5

Medlem
          Antal inlägg: 4 016
          Medlem nr: 10 798

Jo, det har hänt ett par ggr, men jag trodde bara det var jag som var snurrig... Tydiligen inte så snurrig som jag trodde

--------------------
          Stolt HBT-kompis

Citera
          Netha
          Inlägg 09-08-2007, 22:02
          Länk hit: #6

Gäster

Något måste fela i forumet eftersom PM bara försvinner.
          Kanske någon har uppmärksammat forumvärdarna ang detta?

Citera
          Eva i Skåne
          Inlägg 09-08-2007, 22:13
          Länk hit: #7

Medlem
          Antal inlägg: 24 744
          Medlem nr: 110

Nu har jag inte besked i min mail om att jag fått pm så jag har inte upplevt att något försvunnit.
          Jag bara tänker på att avsändaren kan ta bort ett skickat, men ej läst pm. Detta var nåt som inte gick i gamla forumet. Kan det vara så att den som skrivit till dig hunnit ångra sig och raderat sitt pm innan du hunnit läsa? Det är bara en tanke...

Citera
          Netha
          Inlägg 10-08-2007, 04:52
          Länk hit: #8

Gäster

CITAT (Eva i Skåne @ 09-08-2007, 23:13) *
          Nu har jag inte besked i min mail om att jag fått pm så jag har inte upplevt att något försvunnit.
          Jag bara tänker på att avsändaren kan ta bort ett skickat, men ej läst pm. Detta var nåt som inte gick i gamla forumet. Kan det vara så att den som skrivit till dig hunnit ångra sig och raderat sitt pm innan du hunnit läsa? Det är bara en tanke...

Kanske, kanske.... men i så fall har personen inte varit ärlig mot mig, eftersom jag frågat ang 2 st försvunna.sad.gif
          Sedan såg jag att jag får minst 2 st mail för varje PM som kommit. Så har det inte varit tidigare.

Citera
          Berith
          Inlägg 10-08-2007, 05:32
          Länk hit: #9

Medlem
          Antal inlägg: 15 282
          Medlem nr: 18

CITAT (Eva i Skåne @ 09-08-2007, 23:13) *

Tog också bort den funktionen att få mail om PM, det var ett himla kollande här och där. Mest där.

Tror också att det är som Eva tror, att skickaren plockat bort sitt PM innan du läst. Skulle tro att mailet åker iväg direkt när PMet skickas.

Men varför du får minst 2 mail för varje PM vet jag inte. Förut när min OE var så tröööög kom varje mail både två och tre gånger.... Första mailet orkade inte riktigt ända fram, då testade han med att hämta det en gång till.... och en gång till. Vet inte vad som var fel men nu är det mycket bättre, mailen bara poppar upp snabbt som attan.

--------------------
          ----<--<-@ Att dölja ett fel med en lögn är som att dölja en fläck med ett hål. @->-->----

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 22:19

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon