Trist att City försvinner, Metro behöver en konkurrent. Fast bra att det sparar en del papper och att det blir mindre skräp överallt...Aftonbladets .SE känns dock mest som en nöjes- och kändistidning, så den kan jag gott vara utan också. Största behållningen där är väl serierna...
För övrigt rekommenderar jag Göteborgs Fria. Mycket trevlig tidning att få på lördagarna, man kan sitta lugnt och läsa den utan att stressa på väg till jobbet i en spårvagn, etc.
Sen tar jag med den till jobbet på måndag, så att mina arbetskamrater också får lite bildande alternativ till alla Metro, .SE och (fram tills nu) City som ligger och dräller i matrummet
Göteborg behöver VERKLIGEN ett alternativ till allenarådande GP, speciellt nu när Arbetet sedan länge är borta. Så ni som har råd och intresse, ta en provprenumeration på Göteborgs Fria! De har erbjudande nu, man betalar för 3 månader (165kr), och får 3 månader på köpet!
http://www.goteborgsfria.nu/
En bra julklapp kanske?Tidningen är _inte_ politiskt bunden till något parti, eller ens politik. Inte heller är jag det, och jag har heller inget samröre med tidningen. Bara för att klargöra alltså.
Redigerat av Pirum: 15-12-2007, 21:55