Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Logg-in-sda som försvinner
          TEZZ
          Inlägg 04-02-2008, 13:18
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 182
          Medlem nr: 12 788

Jag är medlem i en A-kassa. När jag ska klickar på deras knapp LOGGA IN så släcks hela sidan ner. Jag har testat vid många tillfällen och även testat andras logg-in-knappar. A-kassans sida fungerar inte men de andra funkar. Jag har varit i kontakt med A-kassan per telefon. Dom har testat funktionen och då fungerar den. Tydligen är det något med min dator. Någon som vet något om hur jag ska åtgärda det? Kanske en inställning eller något liknande?

Citera

Nytt inlägg
          Svar (1 - 4)
          joz
          Inlägg 04-02-2008, 22:48
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 291
          Medlem nr: 12 428

CITAT (TEZZ @ 04-02-2008, 13:18) *
          Jag är medlem i en A-kassa. När jag ska klickar på deras knapp LOGGA IN så släcks hela sidan ner. Jag har testat vid många tillfällen och även testat andras logg-in-knappar. A-kassans sida fungerar inte men de andra funkar. Jag har varit i kontakt med A-kassan per telefon. Dom har testat funktionen och då fungerar den. Tydligen är det något med min dator. Någon som vet något om hur jag ska åtgärda det? Kanske en inställning eller något liknande?

har du testat med en annan browser ? firefox hämtas gratis här www.mozilla.com/en-US/firefox/all.html

Citera
          RibesRubusVitis
          Inlägg 05-02-2008, 01:39
          Länk hit: #3

Medlem
          Antal inlägg: 2 132
          Medlem nr: 6 842

Just det. Moderna hemsidor görs ofta så avancerade att gamla webbläsare inte hänger med. Jag kommer inte längre in på min egen hotmail, därför att Internet Explorer inte kan se sidan. Och IE uppgraderas inte för det gamla operativsystem (för Mac) som jag trivs bäst med. Bara därför har jag måst byta till en urgammal Mozilla (föregångare till Firefox).

Citera
          anna_rispan
          Inlägg 22-02-2008, 19:39
          Länk hit: #4

Medlem
          Antal inlägg: 4 869
          Medlem nr: 4 761

Hej! Det här låter likt problem jag har stött på. Det började redan med detta. Men nu verkar det mestadels vara problem med två saker. På en lösenordskyddad blogg.

1. Några få kan inte logga in trots att de har rätt användarnamn och lösenord. (Jag har inte blivit klok på om det kommer upp den där sidan där det står unauthorised (osäker på stavningen) eller om det är någon annan ruta de ser när inloggningen inte lyckas.

2. Några få måste minimera och maximera sidan för att kunna läsa kommentarer.

Jag undrar nu om någon här vet vad detta kan beror på. Jag har haft kontakt med kundservice. De har inte hävdat att det är något fel med koderna i själva bloggen. Vad är det som spökar egentligen??

Tack för svar!
          Anna

Citera
          adamos
          Inlägg 25-02-2008, 07:52
          Länk hit: #5

Medlem
          Antal inlägg: 208
          Medlem nr: 3 352

CITAT (anna_rispan @ 22-02-2008, 19:39) *
          Hej! Det här låter likt problem jag har stött på. Det började redan med detta. Men nu verkar det mestadels vara problem med två saker. På en lösenordskyddad blogg.

1. Några få kan inte logga in trots att de har rätt användarnamn och lösenord. (Jag har inte blivit klok på om det kommer upp den där sidan där det står unauthorised (osäker på stavningen) eller om det är någon annan ruta de ser när inloggningen inte lyckas. Detta låter som om det skulle vara någon brandvägg som sätter hinder, testa med att inaktivera brandväggen och prova om det då går att logga in.

2. Några få måste minimera och maximera sidan för att kunna läsa kommentarer.

Jag undrar nu om någon här vet vad detta kan beror på. Jag har haft kontakt med kundservice. De har inte hävdat att det är något fel med koderna i själva bloggen. Vad är det som spökar egentligen??

Tack för svar!
          Anna

--------------------
          Det är den som går vilse som hittar de nya stigarna

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 29-07-2025, 17:33

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon