Jamen, en sån där röd mojäng som man skruvar på petflaskan har jag också, glömde den, och min är förstås grön Schampoflaskan för nematodvattning glömde jag också. Får fota mer i morgon Men Ladyn vad är det för stor växt du vattnar med hinken?
Medlem
Antal inlägg: 2 524
Medlem nr: 5 050
Här kommer min kanna. Stril fram i snabeln som är helt oanvändbar, duschmunstycke har det varit upptill men det är borttappat och färgen verkar blekna mer för varje år. Urful och nästan obrukbar alltså Varför jag använder den trots allt? Fick den som överraskning av dottern för några år sedan
Här kommer min kanna. Stril fram i snabeln som är helt oanvändbar, duschmunstycke har det varit upptill men det är borttappat och färgen verkar blekna mer för varje år. Urful och nästan obrukbar alltså Varför jag använder den trots allt? Fick den som överraskning av dottern för några år sedan
Tänk jag tycker den har karraktär din elefantkanna
Medlem
Antal inlägg: 666
Medlem nr: 6 778
Här är min älsklingsvattenkanna ! Den har en drake på magen !!! Strilen skruvas på ! Praktiskt så att den inte ploppar av när man vattnar. Och den rymmer faktiskt ca: 10 liter.
2 elefanter, en banangul och en drake, undrar hur det här ska sluta? och varför blir jag inte förvånad över att din älsklingsvattenkanna har en drake Linda?