Medlem
Antal inlägg: 172
Medlem nr: 805
Fick mitt paket från Rosenlust och de två plantorna av syrenbuddleja syns fortfarande inget grönt på. Ska bli intressant och se om jag får nya plantor av dom -har reklamerat det.
Men jag måste säga att dagliljorna jag köpte var kanonfina! Dom växer fint och tog sig snabbt. Men det var nog sista gången jag beställer därifrån också.. en på jobbet som beställde rosa påskliljor -dom blommade gult!
Medlem
Antal inlägg: 23 015
Medlem nr: 6 358
deras buskar är väl oki ,, men knölar och lökar och växter är väl sådär med alltså ingen jätte bra kvalitet . plus betalar man dyrt för deras skit kvalitet .
denna kostar 199kr plus extra kostnader och då får man från dom en kruka med jord ,, själva plantan är en liten knöl på 3mm med 2blad skott som inte är större än 2mm .
Medlem
Antal inlägg: 172
Medlem nr: 805
Fick svar på mitt mail idag till Rosenlust. Jag får presentkort för ersättning för de plantorna som var döda. Men då får jag ändå ingen fjärilsbuske i år Hoppas de har något annat spännande i höst då man kan köpa istället.
deras buskar är väl oki ,, men knölar och lökar och växter är väl sådär med alltså ingen jätte bra kvalitet . plus betalar man dyrt för deras skit kvalitet .
denna kostar 199kr plus extra kostnader och då får man från dom en kruka med jord ,, själva plantan är en liten knöl på 3mm med 2blad skott som inte är större än 2mm .
hahaha.....kunde inte låta bli fnittra när du beskrev miniatyrformatet och med tanke på priset...