Medlem
Antal inlägg: 4 829
Medlem nr: 7 440
nu så ska det väl bli rätt om det är det ska vi kunna se hur många som vill ha..men det kan ju vara bra om man skriver tex jag vill så att man har lite koll på antal mm
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
CITAT (Maggan H @ 09-12-2008, 08:38)
Hm, Malin, hur många såna här trådar har du skapat? Tycker jag har skrivit i 2 olika innan denna....
men Maggan det var ju i testforumet ju sen gjorde jag även fel här uppe men nu är det fixat tack vara Göran så finns bara en tråd och så ska det förbli
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. Källa: Nalle Puh - A.A. Milne"
Medlem
CITAT (Bettis @ 09-12-2008, 14:00)
Jag får bara upp felmeddelande när jag försöker rösta , jag vill ha en knapp
jag tror jag vet vad som blir knas....även om du bara vill ha en knapp så måste du rösta på bägge sätt bara nej på tröjan då testa vet ja
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
Medlem
Antal inlägg: 4 173
Medlem nr: 2 369
CITAT (malin72 @ 09-12-2008, 12:45)
men Maggan det var ju i testforumet ju sen gjorde jag även fel här uppe men nu är det fixat tack vara Göran så finns bara en tråd och så ska det förbli
Aha, ja jag har lite bråttom ibland att hinna läsa/göra allt på en o samma gång! Dom brukar säga att jag är ''hejalös'', hur dom nu kan tycka så! Men nu har jag röstat igen, här, på en tröja, ingen knapp!
Medlem
putt putt
--------------------
mvh / malin zon 2 - 3
yg400.gif
Medlem
Antal inlägg: 1 073
Medlem nr: 8 205
Jag har ju gått o bytt nick så jag måste ha en ny knapp!! Tröja däremot klarar jag mig med den jag har, men jag rekommenderar den verkligen - jättefin o så skön! Och billig oxå!
--------------------
Liten trädgård i nordöstra Göteborg, zon 2.
Kika gärna in på min blogg! www.timjanoakleja.wordpress.com
Medlem
Antal inlägg: 6 295
Medlem nr: 11 365
Jag köpte ingen knapp förra gången *alltså hur dum får man vara...* och Findus har käkat på den ena tröjan *kattskrälle...* så jag välkomnar verkligen denna chans!
Medlem
Antal inlägg: 2 351
Medlem nr: 8 660
Kryssade i ja för knapp och nej till tröja. för jag vill gärna veta hur tröjjorna ser ut innan.. någon som har en bild gömd i nåt album så man får kika? Skärning, töjbarhet i materialet... färg?