Jag har aldrig lyckats åstadkomma en klickbar länk, jag kopierar en adress och klistrar in den där jag vill ha den men adressen är inte understruken och inte klickbar..
Kan någon duktig person lösa denna gåta för mig skulle jag bli väldigt glad..
Medlem
Antal inlägg: 2 276
Medlem nr: 16 626
Ovanför där du skriver fins en grön muspekare(tror jag att det är) med ett plus nere i högra hörnet. Tryck på den för att infoga en länk. Men även om man bara kopierar in http://vadsomhelst.se så skall den vara klickbar.
--------------------
Earthlings - En dokumentär om människans syn på djur och hur hon behandlar djur. Med användning av dolda kameror får man se hur djur behandlas i kött-, klädes-, husdjurs-, nöjes- och forskningsindustrin.
Medlem
Den fungerar ju
Redigerat av Nauti: 09-02-2009, 14:28
--------------------
Earthlings - En dokumentär om människans syn på djur och hur hon behandlar djur. Med användning av dolda kameror får man se hur djur behandlas i kött-, klädes-, husdjurs-, nöjes- och forskningsindustrin.
Medlem
CITAT (Gunilla T @ 09-02-2009, 14:29)
Nu ramlar polletten ner...den blir inte understruken förrän man skickar meddelandet ...eller..?
Nej, det är först när förhandsgranskar eller skickar meddelandet som det syns.
--------------------