CITAT (tepa @ 20-10-2009, 08:59)

Hej
Ett fall för kommissarie Odla detta också, kanske ? Ja, vad är det för mysko som händer runt era knutar, Meriona?
Spännande fortsättning följer...?
Hälsn Tepa
Herrejösses, tur ändå att vi kollade i burken, så att jag slapp oroa mig för knarklangare mer....

CITAT (ingerh71 @ 20-10-2009, 09:20)

Hej,
jag måste bara flinka in att geocaching faktiskt är kul. Om man vill kan man dela med sig av sina egna smultronställen och man kommer till ställen som man inte hade en aning om att de fanns. Man få se många ställen, både kända och okända sevärdheter.
Sen finns det ju olika skalor av nördighet... Det finns de som lägger upp hela sin semester efter "skatterna" och ska logga så många som möjligt. Och såna som jag och min familj, vi tar några då och då när vi är i närheten och vädret tillåter.
Få se om länken funkar:
http://www.geocaching.se/ . Där kan man söka efter cacharna. Vill man "vara med" kan man skapa ett konto och så för man in sina loggningar där.
Hälsningar
Inger
Bra länk Inger!
Han satt faktiskt med en dosa i handen i bilen efteråt, kan det varit en GPS tro?
Det här kanske är vanligare än jag trott, hoppas jag inte trampat någon på tårna!